کد خبر: 456559
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۵ ۱۵:۱۷:۴۸
| |

دیدار معوقه هندبال زنان 10 بر صفر به سود اشتادسازه

رییس کمیته مسابقات هندبال گفت: تیم کربنات سدیم قبل از مسابقه اعلام کرده بود که نمی‌آید و این بازی 10 بر صفر به سود اشتادسازه خواهد شد.

دیدار معوقه هندبال زنان 10 بر صفر به سود اشتادسازه
کد خبر: 456559
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۵ ۱۵:۱۷:۴۸

اعتمادآنلاین| رییس کمیته مسابقات هندبال گفت: تیم کربنات سدیم قبل از مسابقه اعلام کرده بود که نمی‌آید و این بازی 10 بر صفر به سود اشتادسازه خواهد شد.

تیم کربنات سدیم در دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان به دلیل داشتن تعداد زیاد تست مثبت کرونا در مسابقات شرکت نکرد و کمیته انضباطی بعد از بررسی مستندات دیدارها را معوقه اعلام کرد.

از سه دیدار معوقه دو دیدار انجام شد که کربنات سدیم در اولین دیدار مقابل پرسپولیس بهبهان با نتیجه 22 بر 25 و در دومین دیدار مقابل فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه 33 بر 23 مغلوب شد.

سومین دیدار معوقه امروز میان کربنات و اشتادسازه بود که انجام نشد.

مربی کربنات سدیم خانم مرادی در این خصوص گفت: تصمیم باشگاه این بود که به مشهد نرویم. نمی‌دانم علت ان را و تنها می‌دانم که مسئولان باشگاه دلایل را به فدراسیون اعلام کرده‌اند.

مراد کرمی مسئول کمیته مسابقات فدراسیون هندبال نیز در این خصوص گفت: کربنات سدیم از قبل اعلام کرده بود که به این دیدار نمی‌رود و ما هم موافقت کرده بودیم. نتیجه بازی تاثیری در رتبه بندی نداشت. نامه زده بودند و ما هم بررسی کردیم دیدیم نتیجه در بازی‌ها تاثیری ندارد. نتیجه 10 بر صفر به سود اشتاد سازه خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها