کد خبر: 456715
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۱۲:۰۲:۳۱
| |

عزت الله ضرغامی:

عادل همیشه یک ذره شیطنت‌ دارد

عزت الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما گفت: درباره آقای فردوسی‌پور در حدی که از من سؤال می‌شود، من به دوره خودم برمی‌گردم و می‌گویم من مشکلی با عادل نداشتم، دوره من برنامه عادل فردوسی‌پور و برنامه نود از برنامه‌های موفق بود. همفکری و همراهی ایشان خوب بود. البته عادل همیشه یک ذره شیطنت‌هایی دارد ولی من با عادل تا روز آخر مشکلی نداشتم.

عادل همیشه یک ذره شیطنت‌ دارد
کد خبر: 456715
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۱۲:۰۲:۳۱

اعتمادآنلاین| رئیس اسبق سازمان صدا و سیما درباره روباطش با عادل فردوسی‌پور، پاسخی سیاستمدارانه داد. عزت الله ضرغامی در این باره می‌گوید: «من معمولا سؤالات راجع به صداوسیما را جواب نمی‌دهم، به ‌دلیل اینکه دوستان ما در آنجا هستند و زحمت می‌کشند و من معتقد به اجتهاد مدیریتی هستم، حتما یک مصلحت‌هایی را می‌بینند و تصمیماتی می‌گیرند. البته اگر نکته‌ای داشته باشم خصوصی به مدیران صداوسیما منتقل می‌کنم.»

ادامه حرف‌های ضرغامی را بخوانید: «درباره آقای فردوسی‌پور در حدی که از من سؤال می‌شود، من به دوره خودم برمی‌گردم و می‌گویم من مشکلی با عادل نداشتم، دوره من برنامه عادل فردوسی‌پور و برنامه نود از برنامه‌های موفق بود. همفکری و همراهی ایشان خوب بود. البته عادل همیشه یک ذره شیطنت‌هایی دارد ولی من با عادل تا روز آخر مشکلی نداشتم، اینکه الان چه اتفاقی افتاده است، برمی‌گردد به روابطی که من از آن مطلع نیستم و اینها را موکول می‌کنم به جواب دوستانی که در این حوزه تصمیم‌گیر هستند و قاعدتا آنها باید جواب بدهند.»


منبع: همشهری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها