رئیس شورای شهر تهران:

مسئولان باید قانون هوای پاک را با جدیت دنبال کنند

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هدف بهره‌برداری از پیاده‌راه‌های تهران نشاط اجتماعی و نه درآمدزایی است، گفت: انتظار ما از مسئولین این است که فقط در زمان آلودگی به فکر چاره برای این معضل نباشند و قانون هوای پاک را با جدیت دنبال کنند.

مسئولان باید قانون هوای پاک را با جدیت دنبال کنند
کد خبر: 456751
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۱۳:۲۱:۲۹

اعتمادآنلاین| محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ شورای شهر امروز از ساعت 7:30 برنامه خود را به صورت هم‌اندیشی آغاز کرد و سه موضوع اصلی مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

وی افزود: حسابرسی شورای مالی شورا طی چند سال گذشته، مسأله استعفای حجت نظری و طرح مباحثی از سوی ایشان و همچنین بازبینی قانون شوراها در مجلس از مسائلی بود که اعضای شورا نظراتشان را در این جلسه هم‌اندیشی مطرح کردند.

وی بیان داشت: حجت نظری امروز در این جلسه هم‌اندیشی، صحبت‌هایی را داشت ودرباره مسأله استعفایش گفت‌وگو کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: مجلس نامه‌ای به شورای شهر ارسال کرده و نظرات اعضای شورا در مورد قانون شوراها مطرح شده است که بر همین اساس قرار شده ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران نظرات اعضای شورا را جمع‌بندی و طی نامه‌ای به مجلس ارسال شود.

رئیس شورای شهر تهران در مورد لایحه طرح بهره‌برداری از پیاده‌راه‌ها گفت: ‌این لایحه امروز در صحن شورا از دستور خارج شد و تاکنون چندین بار این موضوع در شورا رفت و برگشت داشته است. این لایحه احتمال داشت این فکر را ایجاد کند که هدف از بهره‌برداری پیاده‌راه‌ها، درآمدزایی برای شهرداری است، در حالی که اصلاً این چنین نیست و هدف نشاط اجتماعی بوده است.

هاشمی گفت: برای اینکه موضوع درآمدزایی القا نشود و مسأله نشاط اجتماعی مطرح باشد،‌ لایحه طرح بهره‌برداری از پیاده‌راه‌ها برگشت داده شد.

وی درباره مسئله آلودگی هوا در پایتخت گفت: ‌انتظار ما از مسئولین این است که فقط در زمان آلودگی به فکر چاره برای این معضل نباشند و قانون هوای پاک را با جدیت دنبال کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها