کد خبر: 456756
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۱۳:۳۹:۵۸
| |

تکواندوکاران ناشنوا به لیگ برتر می‌آیند

غلامرضا عزیزی رییس انجمن تکواندو ناشنوایان ایران، از حضور ورزشکاران این رشته برای نخستین بار در لیگ کشور خبر داد.

تکواندوکاران ناشنوا به لیگ برتر می‌آیند
کد خبر: 456756
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۱۳:۳۹:۵۸

اعتمادآنلاین| رییس انجمن تکواندو ناشنوایان از حضور ورزشکاران این رشته برای نخستین بار در لیگ کشور خبر داد.

غلامرضا عزیزی اظهار کرد: برای ایجاد انگیزه و حفظ آمادگی ورزشکاران قرار بود امسال یک تیم از تکواندوکاران ناشنوا در لیگ کشور شرکت کنند که در این زمینه هماهنگی های لازم با پولادگر رییس فدراسیون تکواندو نیز انجام شده بود، اما به دلیل بالا بودن هزینه ی تست PCR امسال ناشنوایان با حضور در تیم های مختلف برای نخستین بار در لیگ شرکت می کنند.

وی گفت: سال آینده با برنامه ریزی صورت گرفته یک تیم با نام تکواندو ناشنوایان در رقابت های لیگ برتر حضور پیدا خواهند کرد.

رییس انجمن تکواندو ناشنوایان درباره میزان آمادگی تکواندوکاران برای حضور در لیگ خاطرنشان کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون تمرینات تکواندوکاران متوقف نشده و ما به طور مرتب از طریق فضای مجازی با ورزشکاران در ارتباط بودیم، به طوری که وضعیت آنها از نظر بدنی و فنی با فیلم ها و گزارشات ارسال شده راضی کننده و در شرایط خوبی قرار دارند.

عزیزی همچنین از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در بهمن ماه خبر داد و افزود: برای این که بتوانیم نفرات اصلی خود را در بخش دختران و پسران برای المپیک ناشنوایان گزینش کنیم، نخستین انتخابی تیم ملی در اواخر بهمن برگزار خواهد شد تا تیم قدرتمند و خوبی را به المپیک اعزام کنیم.

وی در پایان درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی نیز گفت: منتظر دریافت مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش هستیم تا با هماهنگی فدراسیون اردوی تیم ملی را آغاز کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها