کد خبر: 457119
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۸ ۰۹:۴۹:۱۱
| |

ولادیمیر پوتین:

عملیات نظامی مسکو در سوریه تصمیم درستی بود

رئیس جمهوری روسیه ضمن تاکید بر درستی مشارکت نظامی مسکو در جنگ علیه تروریسم در سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد، تهدیدات تروریستی در سوریه همچنان ادامه دارد.

عملیات نظامی مسکو در سوریه تصمیم درستی بود
کد خبر: 457119
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۸ ۰۹:۴۹:۱۱

اعتمادآنلاین| ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه تصریح کرد، تهدید تروریسم در مناطق تحت کنترل گروهک‌های حرفه‌ای حتی پس از شکست آنها ادامه دارد.


رئیس جمهوری روسیه طی اظهاراتش در مستندی که از شبکه روسیا 1 منتشر شد، خاطرنشان کرد: تاکنون ، به رغم شکست گروهک‌های حرفه‌ای در سوریه، برخی از مناطق هنوز تحت کنترل تروریست‌ها هستند و تهدید تروریستی همچنان از آنجا نشأت می‌گیرد.


پوتین در ادامه افزود: رخدادهایی که در سال‌های اخیر اتفاق افتاد، نشان داد که آغاز عملیات نظامی در سوریه تصمیم درستی بوده است.


وی در خصوص مرحله تصمیم گیری در مورد مداخله برای کمک به سوریه تصریح کرد: ما تا به این لحظه احساس کردیم که تهدید تروریسم در اراضی سوریه در حال افزایش است و گروهک‌های تروریستی در اغلب خاک این کشور سیطره یافته‌اند.


رئیس جمهوری روسیه همچنین گفت: هنگام تصمیم‌گیری در خصوص سوریه قبل از هر چیز نه تنها همدردی با ملت سوریه و نفرت از تروریسم، بلکه منافع روسیه نیز در نظر گرفته شده بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها