رژه بزرگ نیروی دریایی سپاه دریایی در خلیج فارس

رژه بزرگ شناوری بسیج دریایی با حضور فرمانده کل سپاه در سواحل بندر عسلویه برگزار شد.

رژه بزرگ نیروی دریایی سپاه دریایی در خلیج فارس
کد خبر: 457196
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۸ ۱۳:۳۳:۰۸

اعتمادآنلاین| در هفته بزرگداشت شهدای مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان، دومین رژه شناوری بسیج دریایی مردم پایه منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در سواحل بندر عسلویه و خلیج نایبند با ظرفیت بیش از 700 شناور سبک و نیمه سنگین با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این رزمایش که دریادار تنگسیری و جمعی از فرماندهان و مسئولین نیز حضور داشتند، اقتدار بسیج مردمی در عرصه دریا وآمادگی بسیجیان ولایتمدار به نمایش در آمد.

سرلشکر سلامی در حاشیه این رژه دریایی گفت:این رزمایش نمایشی غرور آفرین و هنرمندانه با ترکیب زیبایی از وحدت شیعه و سنی برای حمایت از هدف‌های دفاعی کشور و در حمایت و پشتیبانی از نیروی دریای سپاه است.

وی افزود: پیام اصلی این رزمایش این است که هم نیروهای مسلح ما و هم مردم ما برای دفاع از منافع حیاتی این کشور بخصوص آب‌های نیلگون خلیج فارس و مرزهای آبی میهن اسلامی مان همیشه آماده و مهیا هستند.

فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: حضور مردم به پایان ناپذیری قدرت دفاعی ما در دریا کمک می‌کند و این مردم همواره مکمل و حامیان اصلی دفاع هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح ما بر بستر حمایت‌های مردمی همیشه قدرتمند هستند و این همدلی بین سپاه و مردم امروز در ساحل خلیج فارس به نمایش گذاشته شد.

وی خاطر نشان کرد: در همه ارکان قدرت دفاعی به دلیل پیشرفت‌های روز افزون و شتاب دار فناوری در کشور ما خصوصا در عرصه دفاعی به فضل الهی در بسیاری از عرصه‌های قدرت دفاعی در لبه‌های مقدم خطوط پیشروی در جهان هستیم و گاها بخش‌هایی که قابل نشان دادن بوده به دوستان و دشمنانمان نشان دادیم، اما بخش‌های ناپیدایی از قدرت دفاعی ما وجود دارد که در شرایط عمل فقط می‌توان دید و این یک مسیر بدون توقف است.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها