کد خبر: 457420
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۹ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا | چگونه می‌توان محصولات کشاورزی غول‌پیکر تولید ‌کرد؟ + عکس

اگر محصولات حجم بزرگی داشته باشند به معنای آن نیست که طعم‌شان تغییر کرده است. عمل‌آوری یک هویج یک‌متری همان‌قدرطول می‌کشد که عمل‌آوری یک هویج 15.24 سانتی‌متری زمان می‌برد.

دور دنیا | چگونه می‌توان محصولات کشاورزی غول‌پیکر تولید ‌کرد؟ + عکس
کد خبر: 457420
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۹ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اگر محصولات حجم بزرگی داشته باشند به معنای آن نیست که طعم‌شان تغییر کرده است. عمل‌آوری یک هویج یک‌متری همان‌قدرطول می‌کشد که عمل‌آوری یک هویج 15.24 سانتی‌متری زمان می‌برد.

به گزارش اعتمادآنلاین، نیوزویک در گزارشی به نقل از جرالد استراتفورد کشاورز 72ساله نوشت، تغییر حجم محصولات به معنای تغییر طعم آنها نیست.

این کشاورز بازگو می‌کند: ابتدا به دنبال تولید یک پیاز بزرگ بودم و توانستم پیازی به وزن 2.72 کیلوگرم به عمل آورم. اکنون نیز قصد دارم پیازی به وزن بیشتر از 4.5 کیلوگرم تولید کنم.

او توضیح می‌دهد که حرفه کشاورزی را از پدر آموخته، اما برای محصولات ویژه و حجیم خود مجبور شده است مطالعاتی در این زمینه انجام دهد.

به گفته این کشاورز، اگر کسی به دنبال تولید محصولات حجیم است، ابتدا باید صبوری را بیاموزد، صیفی͏‌جات با حجم بزرگ نیازمند بذرهایی با کیفیت خوب است.

او در مورد نحوه عمل‌آوری هویج بزرگ چنین توضیح می‌دهد: یک بشکه 200 لیتری را با ماسه پر می‌کنیم، بعد با استفاده از صفحات فلزی 6 شکاف در آن ایجاد می‌کنیم و آن را پر از یک کود مخصوص می‌کنیم. البته با کودهای معمولی هم می‌توان هویج‌های خوب عمل آورد.

او در پایان می‌گوید: من در حال حاضر هویج‌های بزرگ، چغندرهای بزرگ و 15 نوع سیب‌زمینی و گوجه‌فرنگی و چهار نوع خیار به همراه کدو و پیاز به عمل می‌آورم.

تولید محصولات کشاورزی غول پیکر

تولید محصولات کشاورزی غول پیکر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها