کد خبر: 457556
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۱۳:۰۲:۱۶
| |

حمید آذر پور، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان:

ویروس کرونا بیش از هزار و 400 میلیارد تومان به حوزه گردشگری گیلان خسارت وارد کرده است

حمید آذر پور، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به تاثیر شیوع ویروس کرونا در کاهش رونق صنعت گردشگری کشور و گیلان، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، هزار و 438 میلیارد تومان خسارت به صورت مستقیم به بخش گردشگری استان وارد شده است.

ویروس کرونا بیش از هزار و 400 میلیارد تومان به حوزه گردشگری گیلان خسارت وارد کرده است
کد خبر: 457556
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۱۳:۰۲:۱۶

اعتمادآنلاین| حمید آذر پور، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به تاثیر شیوع ویروس کرونا در کاهش رونق صنعت گردشگری کشور و گیلان، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، هزار و 438 میلیارد تومان خسارت به صورت مستقیم به بخش گردشگری استان وارد شده است.

اوبا بیان اینکه همزمان با شیوع کرونا حوزه‌های غیر مستقیم گردشگری نظیر حمل و نقل نیز دچار آسیب شده‌اند، افزود: برای جبران ضرر و زیان فعالان این بخش تاکنون 20 میلیارد تومان به هزار و 350 فعال بخش گردشگری تسهیلات پرداخت شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با تاکید بر اینکه در صورت مساعد شدن شرایط کرونایی، باز پرداخت تسهیلات از بهار سال آینده آغاز خواهد شد، تصریح کرد: حمایت‌های مالی و ارائه تسهیلات به بخش‌های گردشگری تا پایان شیوع بیماری کرونا ادامه دارد و در تلاشیم با حمایت‌های مداوم، به رونق مجدد بخش گردشگری استان کمک کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها