واکنش واعظی به احتمال حمایت دولت از کاندیداتوری علی لاریجانی

این روزها اخبار مختلفی از کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح است، گفته می‌شود او مورد حمایت جریان دولت یا همان اعتدال در انتخابات خواهد بود.

واکنش واعظی به احتمال حمایت دولت از کاندیداتوری علی لاریجانی
کد خبر: 457567
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۱۳:۲۶:۴۶

اعتمادآنلاین| 6 ماه تا زمان تا برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری فرصت باقی است و از هم‌اکنون چهره‌های مختلفی، مستقیم یا غیرمستقیم برای حضور در این دور از انتخابات اعلام آمادگی می‌کنند.

یکی از این چهره‌ها علی لاریجانی رئیس سابق 3 دوره مجلس شورای اسلامی است. لاریجانی به واسطه رابطه خوبی که با حسن روحانی دارد، افکار عمومی او را به عنوان کاندیدای مورد حمایت جریان دولت می‌دانند.

هرچند وی مستقیما در این باره اظهار نظر نکرده، اما با این حال برخی چهره‌های سیاسی او را کاندیدای مورد حمایت احتمالی جریان دولت و حتی اصلاح‌طلب می‌دانند. از جمله علی محمد نمازی از اعضای حزب کارگزاران که گفته بود:‌ «تمایل کارگزاران به حمایت از نامزد اصلاح‌طلب است اما اگر کارگزاران مجبور شود، از لاریجانی حمایت می‌کند.»

حالا محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که آیا دولت از علی لاریجانی برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 حمایت خواهد کرد، اظهار داشت: دولت به معنای دولت در انتخابات ریاست‌جمهوری دخالت نمی‌کند. الان هم زود است راجع به این موضوع صحبت کنیم و نمی‌دانیم که چه کسانی می‌آیند یا نمی‌آیند و برای پاسخ به این سوال زود است.

وی افزود: باید از خود ایشان ( علی لاریجانی) بپرسید که برای انتخابات شرکت می‌کند یا خیر؟

چهره‌های مختلفی از سوی دولت، برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح هستند، از جمله؛ اسحاق جهانگیری، رضا اردکانیان، محمد جواد ظریف، سورنا ستاری و محمود واعظی. حالا باید صبر کرد و دید دولتی‌ها و جریان اعتدال که با حضور واعظی و نوبخت در دولت تاثیر بسیاری در تصمیم‌گیری‌ها دارند، از کدام چهره برای انتخابات حمایت خواهند کرد؟

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها