کد خبر: 457572
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۱۳:۳۵:۵۵
| |

سردار اسماعیل کوثری، مشاور فرمانده کل سپاه:‌

اطاعت از ولی فقیه سبب عزت‌مندی حاج قاسم شد

مشاور فرمانده کل سپاه ‌گفت: اطاعت از ولی فقیه سبب عزت‌مندی حاج قاسم شد و با موفقیت‌های پی‌درپی حاج قاسم، دشمنان کینه بیشتری به دل گرفتند و در نهایت نتوانستند موفقیت‌های این بزرگ مرد را تحمل کنند.

اطاعت از ولی فقیه سبب عزت‌مندی حاج قاسم شد
کد خبر: 457572
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۱۳:۳۵:۵۵

اعتمادآنلاین| مشاور فرمانده کل سپاه ‌گفت: با توجه به سیاست‌های کلانی که مقام معظم رهبری مشخص می‌کرد حاج قاسم مرد میدان بود و برای تحقق سیاست‌های مورد نظر رهبری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد و به بهترین نحو اجرا می‌کرد.


سردار اسماعیل کوثری مشاور فرمانده کل سپاه ‌پاسداران در گفت‌وگو با برنامه "سلام سردار" اظهار کرد: مکتب سلیمانی برگرفته از اسلام ناب محمدی است؛ مسئله‌ای که حاج قاسم در اجرای کارها همواره به دنبال آن، یعنی جلب رضایت خداوند بود.

وی افزود: خستگی‌ناپذیر و ولایت‌مداری سردار شهید سلیمانی در رأس همه امور بود و قدم اولیه را چنان محکم در مسیر حق و حقیقت گذاشته بود که تا آخرین لحظه زندگی نیز محکم‌تر از هر زمان دیگر در این راه پیش رفتند و این مسئله شامل حال هرکسی نمی‌شود مگر اینکه خود فرد بخواهد و هر روز نسبت به روز قبل خود را تزکیه بیشتر بدهد. حاج قاسم 41 سال در این مسیر زحمت کشید.

سردار کوثری بیان کرد: با توجه به سیاست‌های کلانی که مقام معظم رهبری مشخص می‌کرد حاج قاسم مرد میدان بود و برای تحقق سیاست‌های مورد نظر رهبری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد و آنها به بهترین نحو اجرا می‌کرد و اگر تمام مسئولین در تمام زمینه‌ها همانند حاج قاسم سیاست‌های کلانی که مقام معظم رهبری مدنظر دارند را اجرا کنند شاهد پیشرفت‌های روزافزون برای کشور خواهیم بود.

وی اظهار کرد: حاج قاسم یقین حاصل کرده بود که تصمیمات مقام معظم رهبری عامل موفقیت در همه زمینه‌ها است.

سردار کوثری در بخش دیگر این گفت‌وگو یادآور شد: اطاعت از ولی فقیه سبب عزت‌مندی حاج قاسم شد و با موفقیت‌های پی‌درپی حاج قاسم، دشمنان کینه بیشتری به دل گرفتند و درنهایت نتوانستند موفقیت‌های این بزرگ مرد را تحمل کنند.

مشاور فرمانده سپاه اظهار کرد: حاج قاسم کاری جز مبارزه با تروریسم و عزت‌مندی دولت‌ها به ویژه سوریه و عراق، لبنان و فلسطین و در نهایت جهان اسلام انجام نمی‌داد. اهداف شومی که دشمنان در سر داشتند با حضور و تلاش‌های حاج قاسم هیچ‌گاه به ثمر نمی نشست.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها