کد خبر: 457600
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۱۴:۱۸:۱۸
| |

وضعیت کرونایی تهران زرد است

استاندار تهران با اشاره به وضعیت زرد کرونایی در پایتخت از ادامه دورکاری یک سوم کارکنان و محدودیت تردد خودروها از 9 شب تا 4 صبح در استان تهران خبر داد.

وضعیت کرونایی تهران زرد است
کد خبر: 457600
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۱۴:۱۸:۱۸

اعتمادآنلاین| استاندار تهران با اشاره به وضعیت زرد کرونایی در پایتخت از ادامه دورکاری یک سوم کارکنان و محدودیت تردد خودروها از 9 شب تا 4 صبح در استان تهران خبر داد.

انوشیروان محسنی بندپی صبح شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا با اشاره به اینکه تغییر رنگ‌های کرونایی دلیل بر کم کردن رعایت پروتکل‌ها نیست اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به اعمال محدودیت‌ها و همچنین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همکاری مردم و مسئولان، وضعیت کرونایی استان تهران در حال حاضر زرد رنگ شده است.

وی با بیان اینکه هر گونه عادی انگاری شرایط را دشوار می‌کند گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعلام شده برای استمرار این روند ضروری است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد چرا که ساده انگاری مردم در رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و کاهش نظارت‌ها از سوی برخی دستگاه‌ها باعث می‌شود آمار بستری و فوتی کرونا افزایش یابد.

وی یادآور شد: بازوی اجرایی قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی هستند که این ارگان‌ها باید همچون گذشته تا زمان قطع کامل زنجیره کرونا تمام تلاش خود را به کار گیرند.

محسنی بندپی عنوان داشت: اعمال محدودیت و ممنوعیت‌ها در شهرهای زرد و پرجمعیت استان همچنان ادامه دارد، چرا که مهم‌ترین عامل افزایش شیوع کرونا، اجتماعات خانوادگی و شبانه است.

استاندار تهران با تشریح محدودیت‌های وضعیت زرد تاکید کرد: دورکاری یک سوم کارکنان دستگاه‌های اجرایی در استان تهران اعمال می‌شود و محدودیت تردد خودروها از 9 شب تا 4 صبح استمرار دارد.

وی با اشاره به ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه 4 در مورد وضعیت تردد بین استانی تاکید کرد: با توجه به اینکه اکثر درخواست‌ها مربوط به تردد به استان‌های شمالی می‌باشد که بعضاً در شرایط قرمز و نارنجی قرار دارند، محدودیت تردد به استان‌های شمالی ادامه دارد و تردد به سایر استان‌ها مجاز می‌باشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها