«قهرمان» اصغر فرهادی به کدام جشنواره می‌رود؟

نشریه سینمایی «ددلاین» ساخته جدید اصغر فرهادی را به عنوان یکی از مهم‌ترین فیلم‌های مورد توجه جشنواره‌های سینمایی در سال 2021 معرفی کرد.

«قهرمان» اصغر فرهادی به کدام جشنواره می‌رود؟
کد خبر: 457628
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۱۵:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| جشنواره‌های سینمایی در سال 2020 شرایط بی سابقه ای را تجربه کردند و در سال جدید میلادی نیز سایه کرونا همچنان بر سر جشنواره هاست و جشنواره برلین و ساندنس از جمله رویدادهای مهمی هستند که اعلام کرده اند، دوره آتی خود را متفاوت از شکل متداول و با تغییراتی برگزار خواهند کرد.

با این وجود جشنواره های سینمایی امسال می توانند میزبان طیف وسیعی از فیلم هایی باشند که یا در سال 2020 فرصت نمایش یافتند و یا فرآیند ساخت آنها اخیرا به پایان رسیده است.

نشریه سینمایی ددلاین در گزارشی به معرفی مهم ترین فیلم های سال 2021 پرداخته که مورد توجه جشنواره های سینمایی قرار دارند و یکی از این آثار «قهرمان»، نهمین ساخته اصغر فرهادی است که اخیرا و پس از هفتاد و پنج جلسه، فیلمبرداری خود را به پایان رسانده است.

در این فیلم امیر جدیدی، محسن تنابنده، رعنا آزادی ور، فرشته صدرعرفایی، سارینا فرهادی و جمعی دیگر از بازیگران که اغلب آنان چهره های جدید هستند مقابل دوربین فرهادی رفته اند و هایده صفی‌یاری نیز تدوین فیلم را بر عهده دارد.

کمپانی فرانسوی ممنتو پیکچرز، تهیه کنندگی و فروش فیلم «قهرمان» را بر عهده دارد و این فیلم را در فرانسه نیز اکران خواهد کرد.

فرهادی پس از ساخت فیلم «جدایی» که موفق به کسب جایزه خرس طلایی بهترین فیلم جشنواره برلین شد، همه آثارش شامل «گذشته»، «فروشنده» و «همه می دانند» را در جشنواره کن رونمایی کرده و به احتمال فراوان فیلم «قهرمان» نیز اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و چهارمین جشنواره کن تجربه خواهد کرد که قرار است (21 اردیبهشت تا 11 خرداد) برگزار شود و البته صحبت هایی نیز درباره برگزاری این رویداد سینمایی با تعویق در فصل تابستان نیز مطرح شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها