کد خبر: 457739
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۰۹:۴۸:۳۷
| |

برای پیوستن به یونایتد با رونالدو صحبت کردم

برونو فرناندس، هاقبک پرتغالی، منچستریونایتد، گفت: من با رونالدو صحبت کردم زیرا او باشگاه را بهتر از من می شناسد. او به من توصیه کرد. برای من مهم بود. ما فقط در مورد باشگاه صحبت کردیم، اینکه چقدر این باشگاه بزرگ است و چگونه برای من خوب است.

برای پیوستن به یونایتد با رونالدو صحبت کردم
کد خبر: 457739
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۰۹:۴۸:۳۷

اعتمادآنلاین| برونو فرناندز مدت ها مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار داشت تا اینکه شیاطین سرخ سرانجام در ژانویه سال گذشته دست به نهایی کردن این انتقال زدند و هافبک پرتغالی ها را با مبلغ 47 میلیون پوند به خدمت گرفتند.

در آن زمان این خبر به طور گسترده ای مورد توجه قرار گرفت که رونالدو فوق ستاره سابق یونایتد نقش اصلی را در این انتقال ایفا می کند، پیش از این فرناندس اعتراف کرد که از هم تیمی پرتغالی خود مشاوره گرفته است.

فرناندز در گفت‌وگو با NBC Sports گفت: بله، من با رونالدو صحبت کردم زیرا او باشگاه را بهتر از من می شناسد. او به من توصیه کرد. برای من مهم بود. ما فقط در مورد باشگاه صحبت کردیم، اینکه چقدر این باشگاه بزرگ است و چگونه برای من خوب است. فرصتی که برای عضویت در چنین باشگاه بزرگی خواهم داشت بی نظیر است تا فرصتی برای جنگیدن برای جام ها داشته باشم. این بزرگترین توصیه ای است که او به من کرد.

او گفت: فقط برو، از آن لذت ببر، تو هواداران را دوست خواهی داشت، آنها شما را دوست خواهند داشت بنابراین فقط سعی کن از بازی خود لذت ببری.

منچستریونایتد بعد از برتری برابر واتفورد در جام حذفی باید برابر برنلی قرار گیرد و در ادامه در دیداری حساس در لیگ برتر به مصاف لیورپول خواهد رفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها