اجراهای تئاتر شهر از هفته آینده شروع می‌شود

رئیس مجموعه تئاتر شهر اعلام کرد با اتمام تعطیلات کرونایی تئاتر، این مجموعه از هفته آینده با اجرای یک اثر نمایشی در سالن چهارسو فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

اجراهای تئاتر شهر از هفته آینده شروع می‌شود
کد خبر: 457780
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۱۱:۲۸:۰۶

اعتمادآنلاین| ابراهیم گله دارزاده رئیس مجموعه تئاتر شهر درباره نحوه از سرگیری فعالیت‌های این مجموعه تئاتری با توجه به پایان تعطیلات کرونایی تعیین شده برای تئاتر، گفت: ما از هفته آینده فعالیت مجموعه را با اجرای نمایشی به کارگردانی آقای امیر دژاکام در سالن چهارسو از سر می‌گیریم و از سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر هر 5 سالن مجموعه میزبان اجراهای نمایشی می‌شوند.

وی یادآور شد: بعضی گروه‌ها آمادگی اجرا دارند ولی چون تمرین‌های آن‌ها تعطیل شد نیاز به مدت زمانی برای تمرین دارند تا آثار خود را در سالن‌های مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرند. ما صد در صد آمادگی لازم برای میزبانی از گروه‌های نمایشی را داریم.

گله دارزاده با اشاره به اینکه گروه‌های زیادی طی برنامه‌ریزی انجام شده توسط مدیریت سابق مجموعه تئاتر شهر برای سال 99 در نوبت اجرا قرار داشتند، افزود: تعداد کمی از این گروه‌ها در بازگشایی میانه سال مجموعه روی صحنه رفتند ولی به دلیل تعطیلات کرونایی تئاتر این امر برای باقی گروه‌ها میسر نشد که اجرای آثار آنها در اولویت برنامه‌های ما قرار داد.

رئیس مجموعه تئاتر شهر تأکید کرد: تا هفته آینده به برنامه دقیق‌تری از اجراهای نمایشی مجموعه طی فرصت باقیمانده تا پایان سال 99 می‌رسیم.

وی معتقد است بازگشایی مجدد مجموعه تئاتر شهر فرصتی است برای هنرمندانی که منتظر از سرگیری فعالیت مجموعه و دیگر سالن‌های تئاتری بودند.

گله دارزاده در پایان سخنان خود درباره وضعیت حمایت مالی از گروه‌هایی که در بازگشایی مجدد مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌روند، گفت: تلاش می‌کنیم که با توجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید تئاتر، بار مالی کمتری روی دوش گروه‌ها باشد و طی مذاکراتی که با مدیرکل هنرهای نمایشی داشتیم ایشان هم تأکید بر حمایت حداکثری البته در حد ظرفیت و امکان موجود در اداره کل هنرهای نمایشی، از اجراهای نمایشی داشت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها