کد خبر: 457808
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۱۲:۳۸:۳۱
| |

علی پروین:

هواداران باید از گل محمدی حمایت کنند / از علی حمایت می‌کنیم چون از جنس فوتبال است

علی پروین، اسطوره فوتبال پرسپولیس، گفت: هواداران باید مثل همیشه از گل‌محمدی و تیمش حمایت کنند. پیشکسوتان هم که همیشه در این یکی، دو سال و همچنین 4 سال گذشته از تیم پرسپولیس و مربیانش حمایت کرده و می‌کنند. من فکر می‌کنم پرسپولیس با اولین برد دوباره برمی‌گردد.

هواداران باید از گل محمدی حمایت کنند / از علی حمایت می‌کنیم چون از جنس فوتبال است
کد خبر: 457808
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۱۲:۳۸:۳۱

اعتمادآنلاین| در خبرها آمده بود؛ علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس قصد دارد دربی روز دوشنبه را در استادیوم آزادی تهران و از نزدیک به تماشا بنشیند. به همین بهانه سراغ پروین رفتیم که از صحت و سقم این موضوع باخبر شویم که بحث به انتخابات فدراسیون فوتبال، علی کریمی، نتیجه دربی و... کشیده شد.

قرار است دوشنبه به استادیوم آزادی بروید؟


برای چی؟!

تماشای بازی استقلال و پرسپولیس. شنیدیم برای تماشای این دیدار در استادیوم آزادی دعوت شده‌اید؟


نه! تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم، هیچ صحبتی نشده و از زبان شما می‌شنوم.

دوست ندارید دربی را از نزدیک ببینید؟


خیلی بد است که به خاطر کرونا تماشاگران دو تیم از دیدن دربی محروم هستند. قشنگی فوتبال به حضور تماشاگران در استادیوم است. وقتی هواداری به استادیوم نیاید، ورزشگاه سوت و کور می‌شود. خیلی ناراحت‌کننده است. امیدوارم هرچه زودتر این ویروس دست از سر مردم دنیا و کشورمان بردارد. واقعاً اوضاع بدی است.

شما همیشه نتایج مسابقات را خیلی خوب پیش‌بینی می‌کردید. این بار فکر می‌کنید کدام تیم برنده شود؟


این دربی را واقعاً نمی‌توان پیش‌بینی کرد!

چرا؟


خیلی سخت است. بازی تماشاگر ندارد که تیم و بازیکنان را به جلو هُل بدهد و هر دو تیم هم شرایط خوبی دارند.

اما در این میان انتقاداتی هم از یحیی گل‌محمدی مطرح می‌شود.


یحیی پسر خوب و مربی کاردرستی است. نباید این انتقادات را مطرح کرد. او در لیگ قهرمانان آسیا توانست تیمش را تا فینال جلو ببرد. در بازی‌های بزرگ آسیایی هم خیلی خوب نتیجه گرفت و...

شاید به خاطر شکست در فینال آسیا و در ادامه 3 مساوی پشت‌سر هم مقابل نساجی مازندران، ذوب‌آهن اصفهان و سپاهان باشد؟


هواداران باید مثل همیشه از گل‌محمدی و تیمش حمایت کنند. پیشکسوتان هم که همیشه در این یکی، دو سال و همچنین 4 سال گذشته از تیم پرسپولیس و مربیانش حمایت کرده و می‌کنند. من فکر می‌کنم پرسپولیس با اولین برد دوباره برمی‌گردد و...

خط حمله پرسپولیس این روزها زور ندارد. یاد دوران مربیگری شما افتادیم که جمله معروفی داشتید و می‌گفتید «فرشاد پیوس تعویض شدنی نیست چون ممکن است 89 دقیقه گل نزند اما دقیقه 90 زهر خودش را می‌ریزد!» می‌خواستیم نظر شما را درباره مهاجمان پرسپولیس و آن حرف معروف شما درباره فرشاد پیوس بدانیم.


مثل فرشاد پیوس که دیگر در فوتبال ایران متولد نخواهد شد. مهاجمی که مثل آب خوردن گل می‌زد و نمی‌شود اصلاً مقایسه کرد.

به طور مشخص منظور ما مهدی عبدی و آرمان رمضانی است؟


من کنار تیم نیستم و یحیی گل‌محمدی و مربیان پرسپولیس بهتر می‌توانند شرایط این دو را بگویند. مهدی عبدی یک بازیکن جوان است که باید قدر این فرصت را بیشتر بداند. بازی کردن در تیم بزرگ پرسپولیس راحت نیست. ان‌شاءا... آرمان رمضانی و مهدی عبدی هم با زدن یک گل راحت‌تر شوند و بازی کنند.

راستی حالا که شما را پیدا کردیم، حیف است چیزی درباره علی کریمی نپرسیم. می‌دانید در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کرده است؟


بله، من واقعاً خوشحالم یکی از جنس این فوتبال می‌خواهد رئیس فدراسیون شود. من از کریمی حمایت می‌کنم چون از جنس فوتبال است. چه کسی بهتر از علی کریمی برای رئیس شدن در فدراسیون فوتبال؟

برای نایب‌رئیسی اول هم مهدی مهدوی‌کیا را معرفی کرده است.


چه بهتر! مهدی هم مثل علی از بازیکنان و شاگردان خوب ما بوده است. امیدوارم این دو بتوانند موفق شوند و باز هم به فوتبال ایران کمک کنند.

البته گفته می‌شود مهدوی‌کیا برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون به مشکل برخورده است.


چرا؟

قانون می‌گوید باید مهدوی‌کیا خودش در فدراسیون حضور پیدا کرده و ثبت نام کند در حالی که نمی‌تواند به خاطر بحث کرونا از آلمان به ایران بیاید؟


باید ثبت نام کنند. حالا قانون در همه جای فوتبال رعایت شده و فقط مهدوی‌کیا باید خودش بیاید و ثبت نام کند؟ باید کمک کنند مهدوی‌کیا و مهدوی‌کیاها بیایند و به داد فوتبال برسند.


منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها