علت برگزار نشدن انتخابات جهت تعیین نمایندگان ناظر در شوراها چه بود؟

یک عضو هیات‌رییسه مجلس درباره علت برگزار نشدن انتخابات عضویت نمایندگان در مجامع و شوراها، گفت: این دستور کار باید در جلسه علنی امروز مجلس مطرح می‌شد اما طبق آیین‌نامه داخلی مجلس این انتخابات باید به صورت مخفی و از طریق برگه صورت می‌گرفت.

علت برگزار نشدن انتخابات جهت تعیین نمایندگان ناظر در شوراها چه بود؟
کد خبر: 457810
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ۱۲:۴۹:۱۷

اعتمادآنلاین| عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره علت برگزار نشدن انتخابات جهت تعیین نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها بیان کرد.


احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره علت برگزار نشدن انتخابات عضویت نمایندگان در مجامع و شوراها، گفت: این دستور کار باید در جلسه علنی امروز مجلس مطرح می شد اما طبق آئین نامه داخلی مجلس این انتخابات باید به صورت مخفی و از طریق برگه صورت می گرفت.

وی بیان کرد: در دفعات قبلی به دلیل مصوبه ستاد کرونای مجلس شورای اسلامی این انتخابات به صورت الکترونیکی انجام شد و از آنجایی که امروز تهران از نظر شیوع ویروس کرونا به رنگ زرد درآمده است، هنوز ستاد کرونای مجلس مصوبه جدیدی درباره نحوه برگزاری انتخابات عضویت نمایندگان در مجامع به ما نداده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بر این اساس این انتخابات روز چهارشنبه برگزار می‌شود و اگر ستاد کرونای مجلس مصوبه‌ای داشته باشد که این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود، قطعاً این کار انجام می‌شود اما اگر مصوبه‌ای ارائه نشود این انتخابات به صورت مخفی و با برگه انجام می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها