کد خبر: 457884
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

در گزارش ویدئویی «اعتمادآنلاین» ببینید:

حواشی دربی نود و چهارم / از تست دوپینگ و VAR تا دعوا بر سر ظرفیت ورزشگاه خالی از جمعیت

تاریخ برگزاری دربی شاید اولین و مهم‌ترین حاشیه دربی نود و چهارم بود. حضور پرسپولیس در فینال آسیا باعث لغو بازی‌های این تیم در لیگ شد. استقلالی‌ها هم اعلام کردند زمانی به مصاف پرسپولیس می‌روند که بازی‌های هر 2 تیم برابر باشد.

حجم ویدیو: 9.54M | مدت زمان ویدیو: 00:02:20 دانلود ویدیو
کد خبر: 457884
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۲ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دربی نود و چهارم بیست‌ودوم دی‌ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، دیداری حساس که از چند هفته پیش حواشی آن آغاز شده و تا چند روز بعد از پایان این دیدار هم ادامه خواهد داشت.

تاریخ برگزاری دربی شاید اولین و مهم‌ترین حاشیه دربی نود و چهارم بود. حضور پرسپولیس در فینال آسیا باعث لغو بازی‌های این تیم در لیگ شد. استقلالی‌ها هم اعلام کردند زمانی به مصاف پرسپولیس می‌روند که بازی‌های هر 2 تیم برابر باشد. این خواسته باعث تداخل در برنامه‌های لیگ برتر شد و حواشی زیادی به دنبال داشت.

انتخاب داور این دیدار هم خالی از حاشیه نبود و مانند دربی گذشته اسامی زیادی برای قضاوت این دیدار به میان آمد، اما در نهایت دپارتمان داوری، رضا کرمانشاهی را به عنوان داور این دیدار انتخاب کرد.

شایعه مثبت شدن تست دوپینگ یکی از بازیکنان استقلال حاشیه دیگر این دیدار بود، اما این شایعه هرگز رنگ واقعیت نگرفت و در همان فضای هواداری باقی ماند.

پرونده رشید مظاهری و بابک مرادی هم چالش جدی فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی آن برای دربی بود. در نهایت بابک مرادی از طرف کمیته استیناف تبرئه شد، اما حکم رشید مظاهری هنوز صادر نشده است. بعد از آن بود که اخباری در رسانه‌ها و روزنامه‌های ورزشی منتشر شد که از صدور حکم رشید مظاهری بعد از بازی با پرسپولیس خبر می‌داد. همین موضوع باعث شد هواداران پرسپولیس به این اتفاق واکنش نشان دهند و فدراسیون را متهم به جانبداری کنند.

داستان VAR و تست دوپینگ هم چند روزی است که در فضای مدیریتی هر 2 تیم شنیده می‌شود. پرسپولیسی‌ها از مدیران فدراسیون درخواست کردند تا هم از VAR استفاده کنند و هم از بازیکنان هر 2 تیم تست دوپینگ بگیرند، درخواستی که با واکنش مثبت مدیران استقلال هم روبه‌رو شد.

آخرین حاشیه دربی نود و چهارم، استادیوم آزادی و دعوای 2 تیم بر سر ظرفیت ورزشگاه خالی از جمعیت است. 2 تیم بر سر سکوهای خالی و پهن کردن پرچم‌های هواداری با هم مشکل دارند، مشکلی که در بازی قبل این 2 تیم هم نمود یافت.

با تمام این حواشی دربی نود و چهارم امروز برگزار می‌شود، بازی‌ای که هم استقلال و هم پرسپولیس به سه امتیاز آن احتیاج دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها