کد خبر: 458269
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ۱۲:۳۸:۳۶
| |

آخرین وضعیت محافظ شهید محسن فخری‌زاده

 تنها چند ساعت پس از انتشار خبر ترور محسن فخری‌زاده، برخی کانال‌های تلگرامی اعلام کردند که حامد اصغری، محافظ او هم جان خود را از دست داده است. تا جایی که فدراسیون جودو هم این خبر را تایید کرد. اما تاکنون خبر دقیقی از آخرین وضعیت او منتشر نشده است. 

آخرین وضعیت محافظ شهید محسن فخری‌زاده
کد خبر: 458269
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ۱۲:۳۸:۳۶

اعتمادآنلاین| تاکنون خبر دقیقی از آخرین وضعیت «حامد اصغری» منتشر نشده است.

تنها چند ساعت پس از انتشار خبر ترور محسن فخری‌زاده، برخی کانال‌های تلگرامی اعلام کردند که حامد اصغری، محافظ او هم جان خود را از دست داده است. تا جایی که فدراسیون جودو هم این خبر را تایید کرد.

اما پس از گذشت چند روز برخی افراد مطلع ضمن تکذیب این خبر اعلام کردند که حامد اصغری زنده و در بیمارستان تحت مداوا است.

این در حالی است که تاکنون خبر دقیقی از آخرین وضعیت «حامد اصغری» منتشر نشده است. در چند روز گذشته اخبار ضدونقیضی درباره سلامتی و وضعیت این محافظ منتشر شده است با توجه به گذشت مدت زمان زیادی از حادثه ترور، انتظار می رود انتظار می‌رود نهادهای مسئول درباره وضعیت زخمی‌های حادثه اطلاع‌رسانی کنند. حال آنکه ترور شهید فخری‌زاده در‌هاله‌ای از ابهام و گمانه‌زنی‌های رسانه ای و غیر رسمی باقی مانده است.

مسلماً افراد حاضر در صحنه؛ مانند حامد اصغری می توانند روایتی نزدیک به واقعیت را به رسانه‌ها اطلاع دهند تا شاهد گمانه‌زنی‌های غیرواقعی و مغرضانه فعالان سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب نباشیم.

منبع: دیده بان ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها