آغاز ثبت‎ نام نهادها و سازمان ها برای خرید کتاب در نمایشگاه مجازی

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام سازمان‎ها و نهادها برای دریافت بن نهادها و سازمان‎ها برای خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.

آغاز ثبت‎ نام نهادها و سازمان ها برای خرید کتاب در نمایشگاه مجازی
کد خبر: 458286
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ۱۳:۱۲:۰۱

اعتمادآنلاین| علیرضا اسماعیلی گفت: امسال نیز به روال سال‌های قبل بن خرید کتاب جهت تجهیز کتابخانه‎های نهادها و سازمان‎ها و یا تامین منابع علمی مراکز دانشگاهی و آموزشی‎ و یا افراد سازمان یا نهاد تعلق می‎گیرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی با اشاره به آغاز ثبت‎نام درخواست‌ها از تاریخ 23 دیماه عنوان کرد: بن‎های خرید کتاب برای نهادها و سازمان‎ها به صورت الکترونیکی صادر شده و صرفا در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابلیت استفاده دارند.

وی یادآور شد: بدیهی است در صورت عدم استفاده از بن‎های مذکور پس از پایان نمایشگاه و تسویه با ناشران، مبالغ مصرف نشده عودت داده خواهد شد.

سازمان‏‌ها و نهادهای متقاضی می‎توانند درخواست‎های خود را به آدرس الکترونیکی ORG@TIBF.IRارسال کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با سرکار خانم هوشمند به شماره 38512721 تماس بگیرند و یا به شماره 09027598368 از طریق واتس اپ پیام دهند.

همچنین درخواست‎های مذکور باید خطاب به جناب آقای دکتر محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شوند و ذکر نام و نام خانوادگی نماینده تام الاختیار، کدملی و شماره همراه جهت هماهنگی‎های لازم الزامی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها