عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور:

درباره موضوع کرونا نباید تلقی عادی‌سازی کنیم

وزیر کشور در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا گفت: نباید تلقی عادی‌سازی کنیم و موضوع استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم برگزاری تجمع را باید دنبال کنیم. مردم هم نسبت به این طرح‌ها خشنود هستند. 

درباره موضوع کرونا نباید تلقی عادی‌سازی کنیم
کد خبر: 458353
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ۱۷:۲۳:۳۷

اعتمادآنلاین| عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در پایان جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا در وزارت کشور گفت: گزارشاتی که در جلسه امروز ارائه شد نشان از توفیق نسبی همه طرح‌های انجام شده در این مدت دارد و نتیجه آن هم این است که در موضوع رتبه‌بندی از قرمز و نارنجی به زرد و آبی رسیدیم.

وی با اشاره به گشایش در بسیاری از مشاغل ادامه داد: نباید تلقی عادی‌سازی کنیم و موضوع استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم برگزاری تجمع را باید دنبال کنیم. مردم هم نسبت به این طرح‌ها خشنود هستند.

رحمانی فضلی گفت: نباید بگذاریم این شرایط مناسب به شرایط قرمز بازگردد. پیش روی ما برخی مناسبات و ایام مانند 22 بهمن و عید نوروز است. باید برای این ایام تصمیم گیری‌های مناسب انجام گیرد و سیاست گذاری مناسب را در نحوه برگزاری این جشن‌ها اتخاذ کنیم.

وزیر کشور اضافه کرد: مقدمات کار نوروز مانند خرید از اسفند شروع می‌شود. امیدواریم با همه اقدامات و روند کاهشی این بیماری و تامین واکسن بتوانیم در حوزه‌های مصونیت‌‌سازی بهداشت و درمان به شرایط با ثبات برسیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها