کد خبر: 458435
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ۰۹:۵۵:۱۴
| |

محمود فکری از کاپیتان استقلال حمایت کرد / کاری به وریا نداشته باشید

بعد از اعتراض بازیکنان استقلال به مدیریت بعد از دربی و ناراحتی باشگاه از وریا غفوری، محمود فکری با نگاهی آینده‌نگرانه درباره بازی بعدی در تبریز برای دور کردن حواشی از تیمش و به ویژه کاپیتان استقلال از مدیران این تیم خواست تا کاری به کار وریا نداشته باشند.

محمود فکری از کاپیتان استقلال حمایت کرد / کاری به وریا نداشته باشید
کد خبر: 458435
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ۰۹:۵۵:۱۴

اعتمادآنلاین| صحبت‌های وریا غفوری در رختکن بین هم‌تیمی‌هایش در نهایت منجر به شکسته شدن بحث ممنوعیت مصاحبه بازیکنان استقلال با رسانه‌ها شد و استقلالی‌ها پس از چند هفته سکوت در پایان دربی بیرون از رختکن با خبرنگاران حرف زدند و محور اصلی صحبت‌ها غیر از دربی، بحث مالی و عدم اجرای تعهدات مالی باشگاه استقلال نسبت به بازیکنان بود.

حمله وریا و شایعه تنبیه


سردمدار این ماجرا که وریا غفوری بود، در تندترین واکنش نسبت به این بحث رو به دوربین‌ها گفت که مسئولان باشگاهش بدون اجازه وزارت ورزش آب نمی‌خورند. همین موجب شد روز گذشته شایعه احضار و تنبیه کاپیتان استقلال به باشگاه و کمیته انضابطی در فضای رسانه‌ای منتشر شده و خیلی‌ها حکم پیش از قصاص او را نیز صادر کنند.

باشگاه: تلاش می‌کنیم پول بازیکنان پرداخت شود


در همین راستا حجت نظری هم به این حرف‌ها درباره پرداختی‌ها واکنش نشان داد و گفت: تفاوت‌هایی در برخی پرداختی‌ها وجود داشته که اجازه بدهید علت آن را بازگو نکنم. ما در سال‌های گذشته شاهد بودیم بازیکن مطالباتش را نگرفته ولی آنقدر در دربی خوب کار کرده بود که همه آن را به چشم دیده‌اند لذا توجیه در مورد دربی و اینکه خوب بازی نشده چون باشگاه بدهی داشته، توجیه مناسبی نیست. همان‌طور که گفتم ما در تلاش هستیم تا بدهی‌ها را به هر شکل ممکن تسویه کنیم.

مدیر استقلال: بازیکنان عصبی بودند!


سخنگوی هیئت‌مدیره استقلال درباره اعتراض بازیکنان به مسائل مالی باشگاه و اینکه آنها اعلام کردند پاداش نمی‌خواهیم و مطالباتمان را می‌خواهیم هم گفت: ما در تلاش هستیم که قراردادها را پرداخت کنیم ولی پاداش معمولاً برای بردها در بازی‌ها و به خصوص بازی‌های مهم عرف است. طبیعی است وقتی نتیجه مطلوب گرفته نمی‌شود افراد تلاش می‌کنند مطالبی را عنوان کنند تا از بار روانی ایجاد شده کاسته شود. همه ما پس از بازی از نتیجه بازی ناراحت بودیم و وقتی بازی تمام می‌شود و از بازیکن این سؤال را می‌پرسند او هم این‌گونه جواب می‌دهد.

فکری: کاری به وریا نداشته باشید


پس از بروز این مسائل بود که محمود فکری با نگاهی آینده‌نگرانه درباره بازی بعدی در تبریز برای دور کردن حواشی از تیمش و به ویژه کاپیتان استقلال گفت: کاری به کار وریا نداشته باشید چون در وضعیتی هستیم که تیم به آرامش نیاز دارد نه جنجال.

ناگفته نماند احمد مددی، مدیرعامل استقلال قبل از دربی به بازیکنان قول داده بود بخشی از قراردادهای‌شان پرداخت شود که این اتفاق نیفتاد تا بازیکنان از جمله وریا غفوری، کاپیتان استقلال انتقادهای تندی علیه مدیران باشگاه مطرح کنند.


منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها