کد خبر: 458464
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ۱۱:۱۶:۴۷
| |

الله‌وردی دهقانی، نماینده مجلس:

استیضاح رئیس‌جمهور خواست اکثریت ملت است

یک نماینده مجلس در نطق میان‌دستور خود استیضاح رئیس‌جمهور را خواست اکثریت ملت برشمرد و گفت: استیضاح رئیس‌جمهور و دولت، خواسته اکثریت مردم است اما به دلیل هزینه‌های آن امکان اجرا ندارد. این امر نه‌تنها برای دولت کنونی بلکه برای دولت‌های آتی هم صادق است.

استیضاح رئیس‌جمهور خواست اکثریت ملت است
کد خبر: 458464
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ۱۱:۱۶:۴۷

اعتمادآنلاین| نماینده ورزقان و خاروانا خواستار صدور دستور مطالعه «ایجاد نظام اجرایی نیمه ریاستی و ایجاد پست نخست‌وزیری» توسط دستگاه‌های ذی‌ربط از سوی رهبر انقلاب شد.

در جلسه صحن علنی امروز (چهارشنبه 24 دی ماه) الله‌وردی دهقانی، نماینده ورزقان و خاروانا در نطق میان‌دستور خود استیضاح رئیس‌جمهور را خواست اکثریت ملت برشمرد و گفت: استیضاح رئیس‌جمهور و دولت خواسته اکثریت مردم است اما به دلیل هزینه‌های آن امکان اجرا ندارد، این امر برای نه‌تنها برای دولت کنونی بلکه برای دولت‌های آتی هم صادق است، لذا تنها چاره آن روی کار آمدن یک دولت جوان انقلابی است که توان و انگیزه بالای اجرایی داشته باشد.

وی در ادامه خواستار احیای پست نخست‌وزیری شد و اظهار داشت: از رهبر معظم انقلاب می‌خواهم که دستور فرمایند دستگاه‌‍‌های ذی‌ربط، «ایجاد نظام اجرایی نیمه ریاستی و ایجاد پست نخست‌وزیری» را مورد مطالعه قرار دهند و در صورت صلاحدید اجرایی شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها