استعفای کروبی در نشست آتی حزب اعتماد ملی بررسی می‌شود

حق‌شناس، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره استعفای مهدی کروبی از دبیرکلی این حزب گفت: مقرر شده تا در نشست جمعه شورای مرکزی درباره این مسئله تعیین تکلیف شود.

استعفای کروبی در نشست آتی حزب اعتماد ملی بررسی می‌شود
کد خبر: 458466
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ۱۱:۲۱:۴۳

اعتمادآنلاین| محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره خبر استعفای مهدی کروبی از دبیرکلی این حزب گفت: این برای سومین بار بود که آقای کروبی اقدام به استعفا از سمت دبیرکلی حزب اعتماد ملی می‌کرد.

وی افزود: این نامه پیروی استعفاهای قبلی است که هر دو بار نیز با مخالفت اعضای شورای مرکزی همراه شده بود و الان نیز عملاً با نظری که کمیسیون ماده 10 مبنی بر مخالفت با فعالیت حزبی آقای کروبی و 3 تن دیگر از اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی داده است، ایشان بار دیگر این فرصت را غنیمت شمرده تا تلاش کند با استعفا از منظر خودشان زمینه فعالیت تشکیلاتی عادی حزب را فراهم کند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد:‌ در رابطه با تصمیمی که کمیسیون ماده 10 گرفت ما اعتراضات خود را به مراجع قضایی و همچنین به خود کمیسیون اعلام کرده‌ایم و همچنان منتظر هستیم تا آنها توضیحات تکمیلی را در این رابطه اعلام کنند اما در ارتباط با استعفای آقای کروبی، مقرر شده تا جمعه این هفته شورای مرکزی نشستی را برگزار کند.

حق‌شناس در پاسخ به این سوال که در 2 بار قبلی که کروبی اعلام استعفا کرده بود نیز، مسئله محدودیت‌های کمیسیون ماده 10 مطرح بود؟ گفت: خیر، اعلام نظر کمیسیون ماده 10 مبنی بر مخالفت با عدم فعالیت حزبی آقای کروبی و 3 تن دیگر از اعضای شورای مرکزی اعتماد ملی، پس از برگزاری کنگره و انتخاب ایشان به عنوان دبیرکل صورت گرفت که طبیعتا ما به این تصمیم کمیسیون ماده 10 اعتراض داریم.

وی درباره احتمال انتخاب دبیرکل جدید در جلسه آتی شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: شان شورای مرکزی است که نظر می‌دهد و رای اکثریت اعضا است که تکلیف دبیرکل را مشخص می‌کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها