کد خبر: 458609
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ۰۹:۲۵:۲۵
| |

هجوم مسافران به گیلان و نگرانی‌ها از بازگشت وضعیت قرمز کرونایی

در حالی که مسعود نوروزی، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مهم‌ترین دلیل روند کاهشی ابتلا و مرگ و میر‌های ناشی از کرونا در سراسر کشور و استان گیلان را محدودیت سفر‌های بیرون شهری و درون شهری اعلام کرد، ترافیک این روزها در جاده منجیل به رودبار و هجوم مسافران به این استان شمالی، نگرانی‌ها از بازگشت وضعیت قرمز کرونایی به گیلان را موجب شده است.

هجوم مسافران به گیلان و نگرانی‌ها از بازگشت وضعیت قرمز کرونایی
کد خبر: 458609
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ۰۹:۲۵:۲۵

اعتمادآنلاین| در حالی که مسعود نوروزی، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مهم‌ترین دلیل روند کاهشی ابتلا و مرگ و میر‌های ناشی از کرونا در سراسر کشور و استان گیلان را محدودیت سفر‌های بیرون شهری و درون شهری اعلام کرد، ترافیک این روزها در جاده منجیل به رودبار و هجوم مسافران به این استان شمالی، نگرانی‌ها از بازگشت وضعیت قرمز کرونایی به گیلان را موجب شده است.

بر اساس آخرین اطلاعات کرونا، در حال حاضر 450 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند که 79 نفر آنها در 24 ساعت گذشته بستری شدند.

3 شهر لنگرود، رودسر و ماسال از شهر‌های پرخطر استان گیلان از نظر شیوع ویروس کرونا هستند که شیب منحنی ابتلا در این شهر‌ها در روز‌های گذشته روند صعودی داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها