کد خبر: 458673
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ۱۲:۴۸:۴۷
| |

تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران در مجلس در هفته آینده

تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی هفته بعد در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران در مجلس در هفته آینده
کد خبر: 458673
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ۱۲:۴۸:۴۷

اعتمادآنلاین| در دستور کار هفته بعد مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه دوفوریتی شوراهای حل اختلاف و گزارش کمیسیون عمران درباره طرح جهش تولید و تامین مسکن (ارجاع از جلسه علنی) در جلسه علنی بررسی می‌شود.

همچنین گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم(44) قانون اساسی در مورد طرح اصلاح مواد (1) و (7) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل(44) قانون اساسی و اصلاحات بعدی آن (اعاده شده از شورای. محترم نگهبان 2) و گزارش کمیسیون فرهنگی در موردطرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ورزش (اعاده شده از شورای محترم نگهبان 1) و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در موردلایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (14) قانون صدور چک مصوب 1355 و اصلاحات بعدی آن از دیگر برنامه‌های نمایندگان در هفته آینده خواهد بود.

نمایندگان مجلس گزارش‌ شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح یک فوریتی اصلاح ماده الحاقی مصوب سیزدهم شهریور 97 به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب پانزدهم مهر 88 و اصلاحات و الحاقات بعدی آن را بررسی خواهند کرد.

گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور وگزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در موردلایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه از دیگر برنامه های نمایندگان در هفته آینده خواهد بود.

همچنین گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در موردلایحه های معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل، معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل و پروتکل اصلاح موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه جهت معاضدت در پرونده‌های مدنی و جزایی از دیگر موضوعات قابل بحث نمایندگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

گزارش کمیسیون انرژی در موردلایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب وگزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در موردطرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی هفته آینده در صحن بررسی می‌شود.

نمایندگان مجلس گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد:طرح جهش تولید دانش بنیان و گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح الحاق نه (9) تبصره به قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی را در هفته آینده در صحن علنی بررسی می‌کنند.

گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه تصویب اصلاحات کنوانسیون بین المللی استانداردهای آموزش، صدور گواهینامه و نگهبانی برای دریانوردان (اس‌تی‌اس دبلیو 1978 (1357) و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر عایدی سرمایه، در هفته پیش‌رو از سوی نمایندگان مجلس در جلسه علنی بررسی می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها