کد خبر: 458770
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۰۸:۲۶:۰۰
| |

هنر در هفته ای که گذشت

کیت بلانشت ستاره استرالیایی‌تبار دنیای هالیوود در عمارت ویکتوریایی خود در انگلیس، یک نگارخانه هنری شخصی راه‌اندازی می‌کند.

هنر در هفته ای که گذشت
کد خبر: 458770
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۰۸:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| شیوع کووید-19 و اعمال محدودیت‌های کرونایی، تعداد بازدیدکنندگان موزه لوور پاریس را در سال 2020 میلادی بیش از 70 درصد کاهش داد.

نمایشگاه هنر شیکاگو که قرار بود با حدود 6 ماه تاخیر آوریل آینده (فروردین- اردیبهشت 1400) و به صورت حضوری برگزار شود، بار دیگر به تعویق افتاد.

«کیت بلانشت» ستاره استرالیایی‌تبار دنیای هالیوود در عمارت ویکتوریایی خود در انگلیس، یک نگارخانه هنری شخصی راه‌اندازی می‌کند.

«مایکل آپتد» کارگردان فیلم‌هایی چون «نارنیا: سفر با کشتی داون تریدر» (2010) و «دنیا کافی نیست» از مجموعه جیمز باند، در سن 79 سالگی درگذشت.

نمایشگاهی از آثار هنری آسیب‌دیده در انفجار بندر بیروت، در موزه موزاییک «ویلا آئودی» پایتخت لبنان افتتاح شد.

«کوئنتین تارانتینو» فیلمساز مشهور آمریکایی در یک فهرست دست‌نویس، وسترن «خوب، بد، زشت» (1966) را به عنوان بزرگترین فیلم تاریخ سینما معرفی کرده است.

شهرداری پاریس به طرح 250 میلیون یورویی تبدیل خیابان معروف «شانزلیزه» به یک باغ، چراغ سبز نشان داد.

اکران فیلم ابرقهرمانی «موربیوس» با بازی «جرد لتو» به خاطر تداوم شیوع کرونا هفت ماه به تعویق افتاد.

چهره‌های سرشناس هالیوودی شورش هواداران دونالد ترامپ و حمله به کنگره را که به کشته شدن دست کم 4 نفر و مجروح شدن ده‌ها تن دیگر منجر شد را یک صدا محکوم کردند.

بارش بی‌سابقه و سنگین برف در پایتخت اسپانیا، اعلام نامزدهای سی‌وپنجمین دوره «جوایز سینمایی گویا» را به تعویق انداخت.

مرکز ایران و فرانسه بیانیه مطبوعاتی جشنواره سینمای ایران در شهر شانتی (Chantilly) را منتشر و اعلام کرد این رویداد در آبان 1400 برگزار می‌شود.

روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف خبر داد به دنبال مسدود شدن حساب کاربری ترامپ در توئیتر و فیسبوک و از کار افتادن شبکه اجتماعی پارلر که از محبوبیت زیادی بین طرفداران او برخوردار بود، در روزهای اخیر بیش از نیم میلیون کاربر آمریکایی برنامه پیام رسان تلگرام را روی موبایل های خود نصب کرده اند.

به دنبال مسدود شدن حساب کاربری «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در توییتر، جمعی از کاربران این شبکه اجتماعی با به راه انداختن کارزاری خواستار حذف دیجیتال نقش کوتاه وی در فیلم «تنها در خانه 2» شدند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها