مارکوس راشفورد:

هنر پنالتی گرفتن را مورینیو به ما یاد داد

مارکوس راشفورد مهاجم منچستریونایتد، گفت: یادم می آید وقتی مورینیو سرمربی بود ، پنج یا شش بار باید یک پنالتی می گرفتم که داورها این کار را نکردند. مورینیو  در پایان به من گفت: اگر در نحوه انجام این کار زیرکی ندارید ، پس نمی خواهید آن را انجام دهید.

هنر پنالتی گرفتن را مورینیو به ما یاد داد
کد خبر: 458806
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۰۹:۴۰:۲۴

اعتمادآنلاین| مدتی است بحث پنالتی های زیاد منچستریونایتد در لیگ برتر به سوژه رسانه ها تبدیل شده است. از زمانی که یورگن کلوپ به صراحت اعلام کرد داورها خیلی برای یونایتد پنالتی می گیرند این موضوع به سوژه داغ در رسانه های بریتانیایی تبدیل شده است.

به نقل از گاردین، مارکوس راشفورد مهاجم منچستریونایتد نیز به این مسئله ورود کرد و گفت: وقتی مهاجمان یک تیم که سریع هم باشند روی یک خط بازی کنند، فرصت هایی برای نفوذ در محوطه جریمه حریف ایجاد می شود و مدافعان مجبور می شوند با تکل مانع رسیدن بازیکن مقابل به دروازه خودی شوند و این خیلی ساده است که در این مواقع موقعیت پنالتی هم ممکن است به دست بیاید. اما مواردی پیش آمده است که داورها اشتباه کردند و پنالتی ما را اعلام نکردند. یادم می آید وقتی مورینیو سرمربی بود ، پنج یا شش بار باید یک پنالتی می گرفتم که داورها این کار را نکردند. مورینیو در پایان به من گفت: "اگر در نحوه انجام این کار زیرکی ندارید ، پس نمی خواهید آن را انجام دهید."

پس از آن ، شروع به گرفتن چند پنالتی کردیم. این چیزی بود که از نظر پیشرفت شما باید آن را یاد بگیرید و آن را درک کنید.

راشفورد معتقد است ارتباطی که با آنتونی مارسیال و برونو فرناندس برقرار کرده است یونایتد را به عنوان تیمی مدعی برای کسب عنوان قهرمانی مطرح کرده است. اکنون یونایتد در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

این سه نفر در هفته های اخیر پیشتاز بوده اند و یونایتد پس از پیروزی یک بر صفر سه شنبه شب برابر برنلی ، لیورپول را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در بالای جدول کنار زد تا برای اولین بار بعد از رفتن سر آلکس فرگوسن، یونایتد به صدر جدول لیگ برتر برسد.

منچستریونایتد در بازی بعدی خود باید در لیگ برتر به دیدار لیورپول برود و در ادامه در جام حذفی برابر این تیم بار دیگر به میدان خواهد رفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها