کد خبر: 458908
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۱۳:۵۴:۳۷
| |

کشف 500 ماینر استخراج بیت کوین در ری

حسین توکلی کجانی، فرماندار ویژه شهرستان ری، گفت:طی بازرسی‌های صورت گرفته تاکنون 500 ماینر استخراج پول مجازی بیت کوین در شهرستان ری کشف و ضبط شد و به مراجع قضایی ارجاع شد.

کشف 500 ماینر استخراج بیت کوین در ری
کد خبر: 458908
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۱۳:۵۴:۳۷

اعتمادآنلاین| حسین توکلی کجانی، فرماندار ویژه شهرستان ری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف و ضبط ماینرهای استخراج بیت کوین گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته تاکنون 500 ماینر استخراج پول مجازی بیت کوین در شهرستان ری کشف و ضبط شد و به مراجع قضایی ارجاع شد.

او افزود: روز گذشته 150 ماینر در کارگاهی در فشافویه شناسایی شده که دارای مجوز مرغداری بوده اما هیچ‌گونه فعالیت تولیدی در این حوزه نداشت و اقدام به استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز کرده است که سریعاً با اقدامات قانونی برخورد لازم صورت گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: با توجه به شرایط کنونی دستگاه‌های نظارتی باید در راستای کاهش مصرف برق جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج بیت کوین را پیگیری و در دستور کار قرار دهند.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: عمده فعالیت غیرمجاز استخراج بیت کوین در مراکزی است که تعرفه برق کشاورزی و صنعتی دارند و دلیل آن نیز قیمت پایین برق در این مراکز و واحدها است لذا کنترل و مدیریت این مراکز مهم تلقی می‌شود.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها