کد خبر: 458932
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۱۴:۴۱:۰۰
| |

امام جمعه رشت:

ما باید به دستورات حکیمانه مقام معظم رهبری عمل کنیم

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این شهر اظهار داشت: آمریکا مایه نفرت دنیای اسلام بویژه ملت مسلمان ایران است که به خوبی نسبت به نقشه های شوم آمریکایی ها آگاهی یافته است.

ما باید به دستورات حکیمانه مقام معظم رهبری عمل کنیم
کد خبر: 458932
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۱۴:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این شهر اظهار داشت: آمریکا مایه نفرت دنیای اسلام بویژه ملت مسلمان ایران است که به خوبی نسبت به نقشه های شوم آمریکایی ها آگاهی یافته است.

نمانیده ولی فقیه در گیلان افزود: هم اینک نیز ملت مسلمان ایران با ایمان راسخ، تکیه بر ائمه اطهار (ع) و هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری در بهترین شرایط خود در حوزه های علمی، اخلاقی، رفتاری و غیره قرار دارد و در برهه کنونی نیز قدرتمندترین دوران خود را در تاریخ می گذراند.

وی عنوان کرد: برجام یک قرارداد دو طرفه بود که یک طرف آن چند کشور و طرف دیگر آن ایران قرار داشت در آن زمان ایران به تمامی تعهدات خود عمل کرد اما در نقطه مقابل آمریکا از برجام بیرون آمد در عین آنکه به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد و تحریم های بیشتر و ظالمانه تری را برای ایران رقم زد.

وی با بیان اینکه برای ما ترامپ و بایدن تفاوتی نمی کند، تصریح کرد: ما باید به دستورات حکیمانه مقام معظم رهبری عمل کنیم و از آمریکا فقط شرارت دیده می شود و برای مذاکره و ورود مجدد این کشور همان دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر حذف تمامی تحریم ها و بازگرداندن سرمایه های ایران، باید عمل شود.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: عده ای ادعا دارند که اگر بایدن سرکار بیاید وضعیت متفاوت خواهد شد اما هیچ تفاوتی را نخواهیم دید چون سیاست آمریکا یک سیاست خبیثانه است و بیش از 40 سال نقشه های شوم بر علیه ایران کشیده است.

وی با اشاره به سالروز فرار شاه مخلوع خاطرنشان کرد: در چنین روزی( 26 دی ماه سال 57 ) نظام طاغوت و شاهنشاهی از ایران برچیده شد و پرونده شاهان برای همیشه در ایران بسته شد و ملت ایران به نظام ظالمانه شاهنشاهی خاتمه داد.

امام جمعه رشت در بخشی دیگر از خطبه های امروز به ایام سالگرد شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره و عنوان کرد: تقاضا و انتظار آن است که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، مراسم شهادت بانوی دو عالم را به خوبی برپا کنیم.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها