معاون اول ترامپ به معاون اول بایدن تبریک گفت

مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا روز گذشته با کامالا هریس، معاون جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب تماس گرفت و ضمن تبریک به او برای ارائه کمک پیش از برگزاری مراسم تحلیف تاکید کرد.

معاون اول ترامپ به معاون اول بایدن تبریک گفت
کد خبر: 458974
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۶ ۲۳:۲۸:۲۲

اعتمادآنلاین| مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا روز گذشته با کامالا هریس، معاون جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب تماس گرفت و ضمن تبریک به او بر ارائه کمک پیش از برگزاری مراسم تحلیف تاکید کرد.

این در حالی است که پس از برگزاری مناظره کاملا هریس و جو بایدن در پاییز گذشته، این نخستین بار است که این دو با یکدیگر گفت‌وگو کرده‌اند.

مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با فرماندهان نظامی برای بررسی اوضاع امنیتی این کشور برای انتقال قدرت به جو بایدن، رئیس‌جمهور جدید آمریکا بر برگزاری منظم و امن مراسم تحلیف بایدن تاکید کرد.

مایک پنس در این دیدار گفت: «ما به انتقال قدرت توام با نظم و برگزاری مراسم تحلیف به صورت امن، متعهد هستیم. مردم آمریکا سزاوار چیزی کمتر از این نیستند. ما امروز به بررسی تلاش‌ها در این زمینه می‌پردازیم. همه منابع دولت فدرال را به صورت کامل به کار می‌گیریم تا از تحقق دو هدف مذکور اطمینان حاصل کنیم. می‌خواهم جزییات مربوط به این اقدامات را دریافت کنم.

وی افزود: برای من مایه افتخار بود که معاون رئیس‌جمهور بودم و به مردم آمریکا خدمت کردم. اگر این آخرین دیدار ما باشد می‌خواهم از همه‌ی شما به علت خدمتتان قدردانی کنم. هدف ما این است که به مردم آمریکا اطمینان بدهیم که مراسم تحلیف امن را برگزار خواهیم کرد و جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب و معاون او کامالا هریس، به عنوان رئیس‌جمهور جدید و معاون رئیس‌جمهور جدید سوگند یاد خواهند کرد آن‌هم به گونه‌ای که با تاریخ کشور ما و سنت‌های ما مطابق باشد و به گونه‌ای باشد که برای ملت آمریکا و ایالات متحده مایه افتخار باشد.»

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها