کد خبر: 459076
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۱۲:۲۸:۰۰
| |

تعداد بستری‌ها به 1379 رسید/10 شهر مازندران در وضعیت قرمز هستند

در حال حاضر یک هزار و 379 نفر در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که 221 بیمار جدید و مربوط به 24 ساعت گذشته می‌باشد.

تعداد بستری‌ها به 1379 رسید/10 شهر مازندران در وضعیت قرمز هستند
کد خبر: 459076
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ۱۲:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 185 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد 241 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون یک‌هزار و 161 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 247بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 218 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته 36 بیمار جدید بستری و 33 بیمار هم ترخیص شدند.

وی گفت: 33 بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در حال حاضر یک هزار و 379 نفر در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که 221 بیمار جدید و مربوط به 24 ساعت گذشته می باشد.

به گفته موسوی، دبیر ستاد مقابله با کرونای مازندران در حال حاضر شهرستان‌های نکا، ساری، قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، بابل، فریدونکنار، آمل، تنکابن و رامسر در وضعیت قرمز کرونایی و بقیه شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها