کد خبر: 459222
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۸ ۰۹:۵۹:۳۴
| |

مهلت ارسال آثار به جشنواره «هنر زنده است» تمدید شد

به ‌دلیل تقاضای مکرر هنرمندان و طی بررسی‌های انجام شده و مشورت با دبیران بخش های مختلف، مهلت ثبت‌نام و ارائه‌ آثار به دبیرخانه جشنواره «هنر زنده است» تا 15 بهمن ماه سال 1399 تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره «هنر زنده است» تمدید شد
کد خبر: 459222
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۸ ۰۹:۵۹:۳۴

اعتمادآنلاین| به ‌دلیل تقاضای مکرر هنرمندان و طی بررسی‌های انجام شده و مشورت با دبیران بخش‌های مختلف، مهلت ثبت‌نام و ارائه‌ آثار به دبیرخانه جشنواره «هنر زنده است» تا 15 بهمن ماه سال 1399 تمدید شد.


به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل روابط عمومی، درپی تقاضاهای مکرر هنرمندان و ضمن تماس های شفاهی و مکتوب برای تمدید مهلت ارسال آثار، شورای سیاستگذاری جشنواره «هنرزنده است» با تمدید مهلت ثبت‌نام و ارائه‌ آثار به دبیرخانه موافقت کرد.


بنابراین گزارش، شورای سیاستگذاری جشنواره با بررسی علل مطرح شدن این تقاضاها که تقارن مهلت تحویل آثار با امتحانات دانشگاهها و مدارس عالی و حضور در جشنواره های متعدد از سوی هنرمندان عزیز است ، با تمدید مهلت تحویل آثار تا 15 بهمن ماه موافقت کرد.


جشنواره‌ی هنر زنده است در چهاربخش: فیلم(به دبیری کمال تبریزی)، تئاتر(به دبیری بهروز غریب پور)، موسیقی(به دبیری فردین خلعتبری) و دیجیتال آرت(به دبیری محمود کلاری) بدون محدویت شرکت آثار در سایر جشنواره پذیرای تولیدات متنوع هنرمندان جوان کشور- در بخش رقابتی- و هنرمندان مطرح کشور در بخش‌های غیررقابتی است و برابر با فراخوان منتشر شده جوایز نقدی و نشان جشنواره به برگزیدگان پرداخت خواهد کرد .


نخستین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» را مؤسسه فرهنگی هنری «برداشت آخر» و مجموعه فرهنگی هنری «مربع11 » برگزار می‌‌کنند و متقاضیان جهت کسب اطلاع از جزئیات فراخوان جشنواره با شماره 09035943899 تماس بگیرند.

همچنین برای دریافت اخبار جشنواره و مطالعه کامل فراخوان می‌توانند به آدرس سایت و اینستاگرام https://portal.aafestival.ir مراجعه کنند.

سینما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها