کد خبر: 459304
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۸ ۱۵:۱۷:۴۶
| |

در شب شهادت حضرت فاطمه (س)؛

حضور رئیس سازمان زندان در منزل زندانیان و دیدار با خانواده‌ها

رئیس سازمان زندان‌ها در شب شهادت حضرت فاطمه (س) در خانه یکی از همکاران و همچنین یکی از زندانیان حضور و با خانواده ایشان دیدار نمود.

حضور رئیس سازمان زندان در منزل زندانیان و دیدار با خانواده‌ها
کد خبر: 459304
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۸ ۱۵:۱۷:۴۶

اعتمادآنلاین| محمد مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها که برای بازدید از زندان‌های خراسان رضوی و شمالی در شهر مشهد مقدس حضور داشت در آخرین برنامه این سفر در منزل یکی از همکاران متوفی و همچنین یکی از زندانیان حافظ قرآن حضور یافت و با خانواده آنان دیدار و گفتگو نمود.

رئیس سازمان زندان‌ها در منزل همکار مرحوم آقای اکبری ضمن برشمردن ویژگی‌های بارز اخلاقی وی، خدمت در زندان را دستگیری از انسان‌های آسیب دیده عنوان کرد و به فرزندان وی توصیه کرد مهمترین کار شما برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره پدر ادامه تحصیل و الگو قراردادن پدر به عنوان یک انسان درستکار و با اخلاق حسنه خواهد بود.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین با حضور در منزل یکی از زندانیان که در زندان حفظ قرآن کریم را آغاز نموده است با خانواده وی دیدار و از وضعیت آنان اطلاع یافت.

حاج محمدی در این دیدار خطاب به فرزندان زندانی گفت: آینده هر فرد در دست خود اوست و شما می‌توانید با توجه جدی به تحصیل و استقامت در برابر مشکلات، این روزهای سخت را جبران کنید.

رئیس سازمان زندان‌ها در حین گفتگو با پسر نوجوان این زندانی و با اشاره به عکس سردار سلیمانی که توسط فرزند این مددجو بر دیوار نصب شده بود از او پرسید: علت علاقه‌ات به سردار چیست؟ که در پاسخ فرزند وی استقامت آن شهید در مسیر حق را به عنوان ویژگی بارز وی عنوان نمود.

حاج محمدی اظهار داشت: خیلی از انسان‌ها بودند که در زندگی دچار مشکلات بودند اما با تصمیم و اراده درست توانستند ضمن غلبه بر مشکلات آینده خوبی برای خود رقم بزنند.

در این دیدار به دستور رئیس سازمان زندان‌ها امکان تماس تصویری زندانی با خانواده فراهم شد و آنان به صورت تصویری با پدر دیدار کردند.

شایان ذکر است این زندانی در مدت حضور در زندان شروع به یادگیری و حفظ قرآن کرده است و هم اکنون حافظ 5 جزء قرآن کریم است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها