کد خبر: 459307
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۸ ۱۵:۲۵:۱۰
| |

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی:

منابع درآمدی بودجه در کمیسیون تلفیق 125 هزار میلیارد افزایش یافت

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 با بیان اینکه کار بررسی لایحه بودجه در این کمیسیون در هفته جاری به پایان می‌رسد، گفت: در بررسی انجام شده لایحه بودجه با کمیسیون تلفیق 125 هزار میلیارد تومان به منابع درآمدی دولت افزایش یافته است.

منابع درآمدی بودجه در کمیسیون تلفیق 125 هزار میلیارد افزایش یافت
کد خبر: 459307
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۸ ۱۵:۲۵:۱۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کار بررسی لایحه بودجه چهارشنبه هفته جاری در کمیسیون تلفیق به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مجلس هفته آینده جلسه علنی نخواهد داشت، افزود: هفته آ‌ینده نمایندگان فرصت دارند تا پیشنهادات خود را برای طرح در صحن علنی به مجلس ارائه کنند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 اظهار داشت: پس از تعطیلات یک هفته‌ای جلسات صحن مجلس در هفته آینده کار بررسی لایحه بودجه سال 1400 در صحن علنی مجلس از روز یکشنبه 12 بهمن ماه آغاز خواهد شد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: در بررسی لایحه بودجه سال 1400 در کمیسیون تلفیق کمتر از 30 درصد لایحه بودجه دچار تغییر شده است.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده در کمیسیون تلفیق و شفاف‌سازی‌های صورت گرفته منابع جدید درآمدی برای دولت در سال آینده ایجاد شده است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 اظهار داشت: بر این اساس تا کنون 125 هزار میلیارد تومان منابع درآمدی جدید بر اثر شفاف‌سازی‌ها در روند بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق برای دولت ایجاد شده و این در حالی است که رسیدگی به سه تبصره مهم دیگر هنوز در دستور کار است و می‌تواند رسیدگی دقیق به آنها منابع درآمدی دولت را باز هم افزایش دهد که از جمله آن می‌توان به تبصره 14 (تبصره مربوط به هدفمندی یارانه‌ها)‌ اشاره کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها