کد خبر: 459374
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۹ ۰۹:۳۶:۴۸
| |

شهرستان رضوانشهر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

محمود قاسمی، فرماندار رضوانشهر در نشست فرماندهی قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونای این شهرستان با اشاره بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم، گفت: همه باید در راستای دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا نسبت به رعایت موازین بهداشتی و نظارت بر بازار و صنوف اهتمام لازم را داشته باشیم.

شهرستان رضوانشهر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت
کد خبر: 459374
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۹ ۰۹:۳۶:۴۸

اعتمادآنلاین| محمود قاسمی، فرماندار رضوانشهر در نشست فرماندهی قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونای این شهرستان با اشاره بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم، گفت: همه باید در راستای دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا نسبت به رعایت موازین بهداشتی و نظارت بر بازار و صنوف اهتمام لازم را داشته باشیم.

او با بیان اینکه این شهرستان بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است، افزود: منع تردد شبانه همچنان از ساعت 21تا 4 بامداد در رضوانشهر و پره سر اجرا می‌شود.

فرماندار رضوانشهر در ادامه با اشاره بر پایان اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی، گفت: این طرح با مشارکت 76 درصدی مردم رضوانشهر به پایان رسیده است.

قاسمی، همچنین از تلاش‌های فرمانده سپاه، روسای شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر شهرستان برای اجرای موفق این طرح که زیر بنای حرکتی چشمگیر در کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا شد قدردانی، و لوح سپاسی به فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رضوانشهر اهدا کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها