کد خبر: 459404
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۹ ۱۱:۱۰:۵۹
| |

وزارت ورزش چه برنامه‌ای برای بازگشایی استخرها دارد؟

نصرالله پریچهره دبیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره وضعیت بازگشایی استخرهای سرپوشیده، گفت: هنوز دستورالعملی برای بازگشایی استخرهای سرپوشیده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش دریافت نکرده‌ایم اما به دنبال تهیه طرحی در این زمینه هستیم.

وزارت ورزش چه برنامه‌ای برای بازگشایی استخرها دارد؟
کد خبر: 459404
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۹ ۱۱:۱۰:۵۹

اعتمادآنلاین| مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: برای بازگشایی مجدد استخرهای سرپوشیده طرح پیشنهادی خود را با در نظرگرفتن نحوه فعالیت و رعایت پروتکل های بهداشتی به زودی به استانداری تهران ارسال خواهد شد.

پریچهره، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره وضعیت بازگشایی استخرهای سرپوشیده اظهار کرد: هنوز دستورالعملی برای بازگشایی استخرهای سرپوشیده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش دریافت نکرده‌ایم اما به دنبال تهیه طرحی در این زمینه هستیم که پس از تصویب توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون پزشکی و ورزشی به استانداری تهران ارسال خواهد شد.

وی گفت: در این طرح فرایند استفاده از استخرها بر اساس پروتکل های بهداشتی تعریف شده که اگر تا پایان این هفته نهایی و تصویب شود، هفته آینده به استانداری ارسال خواهد شد تا درباره استخرهایی که ظرفیت بازگشایی دارند، تصمیمات لازم گرفته شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: از یک سال گذشته به دلیل تعطیلی استخرها، زیان های مالی زیادی به این بخش ها وارد شده است. هر چند بازگشایی نیز هزینه های زیادی را به دنبال خواهد داشت اما امیدوارم زودتر این اتفاق رخ دهد تا استخردارها بیش از این متضرر نشوند.

پریچهره همچنین درباره این پرسش که در صورت تصویب، طرح مذکور چه زمانی عملیاتی خواهد شد، افزود: در صورت تایید استاندار و ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش، هر مجموعه آبی که ظرفیت بازگشایی را داشته باشد با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

منبه: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها