تنش مجلس با وزیر امور خارجه بالا گرفت / مجلس یازدهمی‌‌ها در یک روز دو کارت زرد به ظریف دادند

محمدجواد ظربف، وزیر امور خارجه در جلسه امروز مجلس دو کارت زرد دریافت کرد.

تنش مجلس با وزیر امور خارجه بالا گرفت / مجلس یازدهمی‌‌ها در یک روز دو کارت زرد به ظریف دادند
کد خبر: 459545
|
۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۰۸:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد ظربف، وزیر امور خارجه امروز مهمان مجلس یازدهم بود تا به دو سوال جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و فرهاد بشیری نماینده پاکدشت پاسخ دهد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، وزیر امور خارجه از جمله وزرایی است که مجلس یازدهم با توجه به سیاست‌های اصولگرایانه‌ای که دارد با او و سیاست‌های دیپلماسی او مخالفت شدید دارد. بنابراین شاید دریافت کارت زرد از طرف نمایندگان به او دور از ذهن نبود. به نظر می‌آید مجلس یازدهمی‌ها از سخنان ظریف در هر شرایطی قانع نمی‌شوند و در برابر سخنان او همواره مواضع تند و تیزی اتخاذ می‌کنند.

برهمین اساس در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سوالی درباره علت مصاحبه وزیر امورخارجه با مجله اشپیگل مطرح کرد.

بعد از پاسخ‌های وزیر امور خارجه، کریمی قدوسی اعلام کرد که از پاسخ‌های وزیر قانع نشده لذا سوال به رای مجلس شورای اسلامی گذاشته شد و نمایندگان با رای خود اعلام کردند که از پاسخ‌های وزیر امور خارجه قانع نشدند.

در ادامه هم سوال فرهاد بشیری، نماینده پاکدشت درباره‌ این‌که چرا دیپلماسی اقتصادی جدی گرفته نمی‌شود؟ در صحن علنی مطرح شد که در جریان این سوال هم پس از توضیحات نماینده سوال کننده و اظهارات وزیر امور خارجه، بشیری گفت که از پاسخ‌های وزیر امور خارجه قانع نشده است در نتیجه این سوال هم به رای نمایندگان گذاشته شد و مجلس از این سوال هم ابراز قانع شدن نکرد و ظریف در یک جلسه دو کارت زرد از نمایندگان دریافت کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها