انتصاب عجیب داورزنی در والیبال زنان

آذر ماه سال گذشته بود که محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در حکمی مهناز شاددل را به عنوان مشاور امور بانوان معرفی کرد؛ پستی که در هیچ فدراسیونی نبود و ابداع آن کمی عجیب به نظر می‌رسید.

انتصاب عجیب داورزنی در والیبال زنان
کد خبر: 459564
|
۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۰۹:۳۷:۳۴

اعتمادآنلاین| آذر ماه سال گذشته بود که محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در حکمی مهناز شاددل را به عنوان مشاور امور بانوان معرفی کرد؛ پستی که در هیچ فدراسیونی نبود و ابداع آن کمی عجیب به نظر می‌رسید.


البته شاددل کارهایی را انجام می‌داد که وظیفه نواب رئیس در فدراسیون‌های ورزشی بود. برگزاری جلسات مختلف برای برگزاری لیگ، حضور در مسابقات، صحبت درباره اردوهای ملی و ... اموری بود که مشاور امور بانوان آنها را انجام می‌داد اما بعد از یکسال دقیقا مشخص نشد این فدراسیون چرا نایب رئیس ندارد و شاددل با عنوان مشاور بانوان این فعالیت‌ها را انجام می‌دهد؟

بازنشسته‌ای که در والیبال پست گرفت

بالاخره بعد از گذشت یک سال، رئیس فدراسیون روز دوشنبه دست به کار شد و نایب‌رئیس بانوان را معرفی کرد اما این انتخاب به همان اندازه عجیب بود که ابداع پست مشاور امور بانوان.


فریبا محمدیان برای این پست در نظر گرفته شد. فردی که چند سالی رئیس فدراسیون اسکیت بود و بعدها به عنوان معاون امور بانوان وزارت ورزش عنان کار را در دست گرفت؛ هر چند بازنشستگی اجازه فعالیت بیشتر را به وی نداد و بعد از کش و قوس‌های طولانی، از وزارت ورزش رفتنی شد اما این اتفاق دلیلی بر پایان فعالیت‌های ورزشی این مدیر نبود.


وی چندماهی است که به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال کارش را شروع کرده و روز دوشنبه نیز به عنوان نایب‌رئیس جدید بانوان پست جدیدی گرفت.

تکلیف پست مشاور بانوان چه خواهد شد؟

مهناز شاددل بیش از یک سال تمامی فعالیت‌های امور بانوان را در فدراسیون انجام داده است. جدای از انتخاب عجیب داورزنی، موضوعی که در اینجا ابهام و جای سوال دارد فعالیت مهناز شاددل است. اینکه با انتخاب نایب‌رئیس، پست مشاور امور بانوان چه خواهد شد و در صورتی که شاددل در این پست بماند، تداخلی پیش نخواهد آمد؟


والیبال از معدود فدراسیون‌هایی است که نواب رئیس بانوان زیادی در آن فعالیت کرده‌اند اما نه جایگاهی در آسیا کسب کرد و نه لیگ جذابی به خود دید. حالا باید دید آیا معاون سابق وزیر ورزش می‌تواند کمکی به این رشته کند و آن را از بحران خارج کند یا خیر؟

در رشته والیبال بانوان زیادی هستند که سالها سابقه بازی دارند و حتی به عنوان مربی هم تجربه بین‌المللی کسب کرده‌اند اما مشحص نیست دلیل معرفی یک بازنشسته آن هم با سابقه‌ای در رشته های مختلف، چیست؟ باید منتظر بود و دید معاون سابق وزیر چقدر می‌تواند به پیشرفت ورزش بانوان کمک کند اما بهتر نبود از جوانان در چنین پست هایی استفاده می شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها