کد خبر: 459568
|
۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۰۹:۴۲:۱۰
| |

ژاله فرامرزیان:

نایب رییسی شغل نیست

ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: براساس ماده 73 قانون مدیریت خدمات کشوری بکارگیری افراد بازنشسته به عنوان مشاور یا نایب رییس بدون این که شغل محسوب شود، بلامانع است.

نایب رییسی شغل نیست
کد خبر: 459568
|
۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۰۹:۴۲:۱۰

اعتمادآنلاین| معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: براساس ماده 73 قانون مدیریت خدمات کشوری بکارگیری افراد بازنشسته به عنوان مشاور یا نایب رییس بدون این که شغل محسوب شود، بلامانع است.

ژاله فرامرزیان در خصوص انتصاب فریبا محمدیان به عنوان نایب رییس زنان فدراسیون والیبال با وجود بازنشستگی، اظهار کرد: در اساسنامه فدراسیونهای ورزشی نایب رییس جزو مشاغل محسوب نمی شود. از سوی دیگر براساس ماده 73 قانون مدیریت خدمات کشور به دستگاه های اجرایی جهت بکارگیری افراد بازنشسته تا یک سوم قرارداد مجوز داده شده است.

وی گفت: براساس این مجوز بکارگیری افراد بازنشسته در دستگاه های اجرایی به عنوان مشاور یا نایب رییس بدون این که پست محسوب شود بلامانع است و مشکل خاصی ایجاد نمی کند.

فرامرزیان در پایان پیرامون این پرسش که آیا پاداش مدال آوران 98 تا پایان سال پرداخت خواهد شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در این زمینه نامه نگاریهای لازم با سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته، در صورتی که منابع اختصاص داده شود سعی داریم پاداش مدال آوران 98 را تا پایان سال پرداخت کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها