رحمان سیفی‌آزاد؛ تهیه‌کننده سینما:

برگزاری جشنواره را به هر شکل باید به فال نیک گرفت

رحمان سیفی‌آزاد معتقد است در این شرایط نباید سینما تعطیل باشد و هر اتفاقی چون برگزاری جشنواره را که منجر به زنده ماندن فرهنگ و هنر می‌شود باید به فال نیک گرفت.

برگزاری جشنواره را به هر شکل باید به فال نیک گرفت
کد خبر: 459620
|
۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۱۱:۵۳:۳۲

اعتمادآنلاین| رحمان سیفی‌آزاد تهیه‌کننده سینما که امسال فیلم سینمایی «روز ششم» به تهیه‌کنندگی او و کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، اظهار داشت: فیلم سینمایی «روز ششم» آماده نمایش شده و به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شده است.

سیفی‌آزاد خاطرنشان کرد: قطعاً پس از بازگشایی سینماها به طور کامل که کم‌کم شاهد آن هستیم برای اکران این فیلم سینمایی برنامه‌ریزی خواهیم داشت و قصد ما این است که «روز ششم» در سینماها نمایش داده شود و حتی برای حضور بین‌المللی این فیلم سینمایی نیز برنامه‌هایی داریم و حضور در بازارهای بین‌المللی جزو برنامه‌ریزی‌های ما است.

او افزود: شغل و حرفه ما سینما است و نمی‌توانیم شغل‌مان را در متوقف کنیم. از نظر من به هر شکلی که جریان سینما زنده باشد، یک اتفاق مثبت است و همه سینماگران باید در هر شرایطی سعی کنند که این حرفه زنده بماند. زندگی تنها زنده ماندن نیست و لازم است در حالیکه زنده‌ایم دیگر جنبه‌های زندگی هم جریان داشته باشند.

این تهیه‌کننده در ادامه اظهاراتش خاطرنشان کرد: باید در مراحل و شرایط مختلف سعی بر این باشد که جنبه‌های مختلف زندگی را زنده نگاه داشت و قطعاً امروز سینما جنبه‌ای از زندگی انسان‌ها است.

زنده بودن حرفه‌ها تنها مربوط به سینما نیست و فکر می‌کنم باید برای همه مشاغل تمهیداتی اندیشید که زندگی ادامه داشته باشد، ما هم در این شرایط معتقد به زنده بودن حرفه سینما هستیم و می‌توان در شرایط ایمن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بازگشایی و ادامه فعالیت سینماها فکر کرد.

سیفی‌آزاد در پایان تأکید کرد: سینما و به طور کل فرهنگ و هنر اکسیژن روح انسان است و تعطیلی طولانی مدت کارهای فرهنگی به جامعه آسیبی جدی می‌زند. به نظر من زنده بودن سینما و برگزاری جشنواره در هر شرایطی چه به صورت حضوری و چه به صورتی که مردم به سینماها بیایند و آثار را ببینند باید به فال نیک گرفت.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها