کتاب سناتور تندروی آمریکایی ناشر پیدا کرد

«جاش هالی» سناتور آمریکایی که چاپ کتابش توسط انتشارات «سایمون و شوستر» لغو شده بود با انتشارات دیگری به توافق رسیده است.

کتاب سناتور تندروی آمریکایی ناشر پیدا کرد
کد خبر: 459659
|
۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۱۳:۲۳:۵۵

اعتمادآنلاین| پس از آن‌که انتشارات «سایمون و شوستر» اعلام کرد دیگر قصد ندارد کتاب «جاش هالی» سناتور جمهوری‌خواه ایالت میسوری را چاپ کند انتشارات «رگنری» با «هالی» به توافق رسید.

با این‌که کتاب «استبداد تکنولوژی بزرگ» توسط انتشارات «رگنری» که یک انتشارات سیاسی و محافظه‌کار است به چاپ خواهد رسید، اما به موجب قراردادی که در سال 2018 منعقد شده است، انتشارات «سایمون و شوستر» مسئولیت توزیع کتاب‌های انتشارات «رگنری» در تمامی نقاط جهان را برعهده دارد.

هنوز انتشارات «سایمون و شوستر» هیچ اظهارنظری در این خصوص نداشته است.

«هالی» از جمله سناتورهای معترض به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر ایالات ‌متحده بوده است.

«سایمون و شوستر» یک روز پس از حمله حامیان ترامپ به ساختمان کنگره ‌اعلام کرد از چاپ کتاب «جاش هالی» منصرف شده است.

در آن زمان انتشارات «سایمون و شوستر» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «به عنوان یک ناشر ماموریت ما فرصت دادن به صداها و نگرش‌های مختلف است و در عین حال باید مسوولیت‌مان در برابر شهروندان را جدی بگیریم و نمی‌توانیم از سناتور «هالی» پس از نقشش در اتفاقی که به یک تهدید خطرناک برای آزادی و دموکراسی ما منجر شد حمایت کنیم.»

«جاش هالی» نیز در واکنش به لغو چاپ کتابش با انتشار بیانیه‌ای در صفحه توئیترش تصمیم انتشارات «سایمون و شوستر» را مغایر متمم اول قانون اساسی ایالات متحده خواند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها