فرمانده کل ناجا خبر داد:

انهدام باندی با واردات 2 هزار سلاح شکاری غیرمجاز برای مسائل امنیتی

فرمانده کل ناجا از انهدام یکی از بزرگ ترین باندهای قاچاق اسلحه در تهران خبر داد.

انهدام باندی با واردات 2 هزار سلاح شکاری غیرمجاز برای مسائل امنیتی
کد خبر: 459668
|
۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۱۴:۰۲:۲۱

اعتمادآنلاین| سردار حسین اشتری، فرمانده کل ناجا گفت: باندی در تهران شناسایی شده که 2 هزار سلاح شکاری غیرمجاز را برای مسائل امنیتی وارد کشور کرده است و با هوشیاری همکاران این مورد شناسایی شده و سلاح ها در اختیار فرماندهی انتظامی پایتخت قرار دارد.

او افزود: در یک نگاه، تلاش شبانه روزی، مجاهدانه، مقتدرانه فرماندهی تهران بزرگ قابل تقدیر است امروز امنیت پایتخت به دست این افراد است و گواه ادعای بنده کشفیاتی است که شاهد آن هستیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: حدود 23 تن کشف مواد مخدر حاصل شده است که نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش کشفیات در تهران صورت گرفته است و اگر این موادمخدر توزیع می شد هزاران جوان آلوده می شدند که با تلاش پلیس از این امر جلوگیری شد.

سردار اشتری ادامه داد: در برخورد با اراذل اوباش با جدیت عمل کرده ایم و هرکسی که مخالف قانون باشد و در برابر پلیس بایستد و امنیت جامعه را برهم بزند با او برخورد قاطع خواهد شد و تیم های ضربتی در این خصوص سریعا عمل می ‌کنند.


فرمانده کل ناجا تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا پلیس در کنار حافظان سلامت و ستاد ملی مقابله با کرونا حضور داشت و در بحث فاصله گذاری اجتماعی و کنترل ترددها پلیس نقش پر رنگی ایفا کرد. شهرهایی که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد وضعیت عادی هستند دیگر امروز مشکلی برای تردد ندارند و مجوزهایی از سوی فرمانداران صادر می شود و پلیس در این عرصه نظارت می کند. پلیس مجری مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است. البته برخی از کنترل ها از طریق کنترل هوشمند انجام می شود تا نتایج بهتری حاصل شود.

او افزود: امروز افرادی که شکایت می کنند تلاش بر این است تا با سرعت به پرونده های آن ها رسیدگی شود و در همین راستا در 12 کلانتری تهران سیستم ارسال پرونده به صورت الکترونیک صورت می گیرد در آینده سرعت رسیدگی به پرونده ها بیشتر نیز خواهد شد. در حوزه افزایش سرقت عواملی وجود دارد طبق گزارشاتی که به پلیس رسیده کشف سرقت ارتقا یافته است و هرچه سرقت افزایش یافته کشفیات پلیس هم افزایش پیدا کرده است. امروز جرائم خشن کاهش پیدا کرده است و نیروی انتظامی در برخورد با سارقان مسلح مقتدرانه عمل کرده است و این برخورد قاطع نیز ثمربخش بوده است.

سردار اشتری در خصوص آلودگی های این روزها در برخی شهرهای کشور گفت: یکی از راه های مقابله با آلودگی هوا این است که خودروهای فرسوده را از رده خارج کنیم واین عرصه با جدیت پیگیری می شود. در مقوله آلودگی هوا همه مسئول هستند و پلیس خودروهایی که از رده خارج شده اند را اعمال قانون می کند پلیس به وظیفه خود در خصوص آلودگی هوا عمل کرده است.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها