کد خبر: 459837
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۱ ۱۴:۴۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

هشدار وزیر خارجه روسیه به اسرائیل: سوریه محلی برای تسویه‌حساب نیست

وزیر خارجه روسیه به اسرائیل هشدار داد باید پیش از انجام هر نوع اقدامی در سوریه این مساله را با مسکو در میان بگذارد؛ اگر از این پس اقدامات بدون هماهنگی در سوریه صورت گیرد، روسیه تدابیر لازم را برای مقابله اتخاذ خواهد کرد.

هشدار وزیر خارجه روسیه به اسرائیل: سوریه محلی برای تسویه‌حساب نیست
کد خبر: 459837
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۱ ۱۴:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر خارجه روسیه به اسرائیل هشدار داد باید پیش از انجام هر نوع اقدامی در سوریه این مساله را با مسکو در میان بگذارد؛ اگر از این پس اقدامات بدون هماهنگی در سوریه صورت گیرد، روسیه تدابیر لازم را برای مقابله اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در گفت‌وگویی اعلام کرد، اسرائیل باید پیش از هر نوع اقدامی علیه مواضع گروه‌های فعال در سوریه این مساله را با روسیه در میان بگذارد و اگر اقدامی بدون هماهنگی انجام شود به آن واکنش نشان خواهد داد.

روزنامه صهیونیستی معاریو با انتشار این خبر افزود، ظاهراً صبر و تحمل روس‌ها بعد از افزایش حملات هوایی اسرائیل در سوریه تمام شده است.

به نوشته این روزنامه عبری‌زبان، سخنان انتقادآمیز لاوروف علیه اسرائیل بعد از صحبت‌های سفیر روسیه در اسرائیل مبنی بر اینکه اسرائیل بیش از ایران امنیت منطقه را به خطر می‌اندازد نشان می‌دهد روس‌ها از اقدامات اسرائیل در سوریه رضایت ندارند.

لاوروف در این نشست خطاب به اسرائیلی‌ها گفت: سوریه جایی برای تسویه‌حساب نیست. اگر شما داده‌هایی دال بر اینکه از داخل سوریه تهدید می‌شوید در اختیار دارید، فوراً به ما اطلاع دهید و ما اقدامات لازم را برای از میان برداشتن آن تهدید انجام خواهیم داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها