«اعتمادآنلاین» از آخرین وضعیت جسمانی میناوند پس از ابتلا به کرونا گزارش می‌دهد:

علی کریمی به عیادت مهرداد میناوند رفت / بازیکنان فوتبال برای سلامتی میناوند دعا کردند / هواداران استقلال هم دست به دعا شدند + عکس و فیلم

علی کریمی صبح امروز با حضور در بیمارستان از مهرداد میناوند عیادت کرد. علی پروین و افشین پیروانی و تعدادی از اهالی فوتبال هم به صورت تلفنی پیگیر وضعیت او بودند. 

علی کریمی به عیادت مهرداد میناوند رفت / بازیکنان فوتبال برای سلامتی میناوند دعا کردند / هواداران استقلال هم دست به دعا شدند + عکس و فیلم
کد خبر: 460093
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۲ ۱۳:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مهرداد میناوند که در پی ابتلا به کرونا از دو روز قبل در بیمارستان لاله تهران بستری شده است، از نظر جسمی شرایط خوبی ندارد.

به گفته پزشک معالجش، میزان اکسیژن خون او دائم درحال تغییر است که این امر کار را برای درمان میناوند سخت کرده است. او در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است و پزشکان در تلاش هستند تا وضعیت او را بهبود ببخشند.

علی کریمی صبح امروز با حضور در بیمارستان از مهرداد میناوند عیادت کرد. علی پروین و افشین پیروانی و تعدادی از اهالی فوتبال هم به صورت تلفنی پیگیر وضعیت او بودند.

دستور وزیر ورزش برای پیگیری وضع مهرداد میناوند

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با آرزوی سلامتی و بهبودی از وضعیت مهرداد میناوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و ملی پوش پیشین تیم ایران از رییس فدراسیون پزشکی ورزشی خواست تمام اقدامات حمایتی و درمانی لازم را برای بهبودی مهراد میناوند انجام دهد.

ای در حالی است که خبرهایی مبنی بربه کما رفتن ملی پوش سابق فوتبال ایران به گوش می رسد.

میناوند به کما نرفته است

دکتر لطفی، رییس دپارتمان ICU بیمارستان لاله گفت: مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران به کما نرفته است و برای افزایش سطح اکسیژن خون و استفاده از دستگاه تنفسی با دارو او را بیهوش کرده ایم.

اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی به همراه دکتر محمد بنی جمالی با حضور در بیمارستان لاله تهران از نزدیک در جریان مداوای میناوند که به کرونا مبتلا شده است، قرار گرفتند.

مردم برای مهرداد دعا کنند

همسر مهرداد میناوند درباره وضعیت مهرداد میناوند گفت: شرایط مهرداد فرقى نکرده چیز زیادى نمى توانم بگویم فقط مردم براى مهرداد دعا کنند.

او همچنین در خصوص شایعه به کما رفتن میناوند گفت: چنین چیزى صحت ندارد و مهرداد به کما نرفته است.

مدیرعامل پرسپولیس به عیادت میناوند رفت

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل با حضور در بیمارستان لاله از مهرداد میناوند عیادت کرد.

سمیعی بعد از حضور در بیمارستان لاله تهران، گفت: میناوند یکی از چهره‌های سرشناس و دوست‌داشتنی فوتبال ایران به شمار می‌رود که همیشه تعصب خود به پرسپولیس و تیم ملی را ثابت کرده است. دیدن مهرداد روی تخت بیمارستان با آن روحیه خوبی که دارد، واقعا سخت است.

او در ادامه گفت: در یکی، دو روز گذشته به صورت مداوم از طریق دوستانم در بیمارستان لاله و همچنین تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس به خصوص افشین پیروانی که مدیر تیم ماست، در جریان درمان میناوند قرار گرفتم. احساس وظیفه کردم که خودم به بیمارستان بیایم و از نزدیک با کادر درمانی او صحبت کنم. در بیمارستان، با همسر و خواهر مهرداد و همچنین دوستان او از جمله علی کریمی، بهنام ابوالقاسم‌پور و محمدرضا مهدوی هم گفت‌وگویی داشتم.

سمیعی در پایان گفت: من از مردم کشورمان می‌خواهم برای مهرداد میناوند دعا کنند تا هر چه زودتر سلامتی‌ خود را به دست بیاورد و به آغوش خانواده بازگردد. امیدوارم همه مردم کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این بلای سخت را از خود دور کنند.

1

واکنش هواداران استقلال به بیماری میناوند

هواداران استقلال هم در فضای مجازی برای مهرداد میناوند، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس آرزوی سلامتی کردند.

1

محمد کاظمی مدیر رسانه ای باشگاه استقلال هم با انتشار عکسی از مهرداد میناوند، برای این پیشکسوت فوتبال ایران آرزوی سلامتی کرد.

1

به غیر از کاظمی، پرویز مظلومی، مدیر تیم استقلال، هم در گفت و گو با رسانه باشگاه استقلال، برای مهرداد میناوند آرزوی سلامتی کرد.

1

پیشکسوتان فوتبال ایران هم برای مهرداد دعا کردند

پیشکسوتان فوتبال ایران هم با انتشار تصاویر مهرداد میناوند، برای سلامتی این بازیکن پیشین پرسپولیس دعا کردند. علی دایی در اینستاگرامش نوشت: «برای سلامتی مهرداد عزیز دعا کنید. امیدوارم هرچه سریعتر به آغوش خانواده بازگردد»

1

خدادا عزیزی هم مانند علی دایی، با انتشار عکسی از مهرداد میناوند از مردم خواست تا برای این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال دعا کنند.

1

مهدی مهدوی کیا، هم تیمی میناوند در تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، در اینستاگرام به خبر بستری شدن میناوند در بیمارستان واکنش نشان داد.

1

دکتر هاشمیان، مسئول icu بیمارستان مسیح دانشوری در رابطه با وضعیت مهرداد میناوند توضیحاتی ارائه داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها