فرجی مهدی؛ تهیه‌کننده سریال «نون خ»:

همه جانبه از واکسن ایرانی حمایت می‌کنم

تهیه‌کننده سریال «نون خ» گفت: حمایت از تولید ملی نشان از اقتدار و توان متخصصان کشورمان است که باید تمام قد از آن‌ها پشتیبانی کنیم.

همه جانبه از واکسن ایرانی حمایت می‌کنم
کد خبر: 460364
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۰۹:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| فرجی مهدی تهیه‌کننده سریال «نون خ»، درمورد حمایت از تولید ملی و واکسن ایرانی گفت: حمایت از تولید ملی امری واجب بر همه مردم ایران است تا بتوانیم اقتدار و توانمان را به همگان نشان دهیم و درمورد واکسن کرونا هم طبیعتا اخباری که از واکسن‌های تولید شده در کشور به ما می رسد این است که نتایج مثبتی داشته و موفق عمل کرده است امیدواریم این واکسن ایرانی به دست عموم مردم برسد تا همه بتوانیم به خوبی از این شرایط سخت عبور کنیم.

سیروس میمنت بازیگر تلویزیون در ادامه این مصاحبه درباره واکسن‌های تولید شده در کشورمان اظهارداشت: همه مردم ایران باید حمایت از تولید ملی را در دستور کار خودشان قرار دهند تا تولیدات ایرانی جای خودش را در بین مردم پیدا کنند، نمی‌شود فریاد حمایت از تولیدات ایرانی را سر دهیم، اما خود از وسایل خارجی استفاده کنیم البته که تولیدات خارجی را نمی‌توان کنار گذاشت، چون در برخی از موارد از ما جلوتر هستند.

وی ادامه داد: البته قدم اول برای حمایت از این تولیدات را مسئولان باید بردارند تا با حمایت‌هایشان این چرخه به درستی بچرخد، ولی متاسفانه وقتی خودشان از ماشین زیر پایشان گرفته تا رنگ خانه هایشان همه خارجی است هرگز نمی‌توان به جان گرفتن این موضوع در کشور امید داشت.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که واکسن کرونا تولید ملی هم امتحانش را به خوبی پس بدهد و مردم بتوانند از این شرایط به خوبی عبور کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها