لیونل مسی جانشین ام‌باپه می‌شود

باشگاه پاری سن ژرمن با توجه به احتمال زیاد جدایی ام‌باپه قصد دارد که با لیونل مسی برای جایگزینی او وارد مذاکره شود. کیلیان ام‌باپه از بهترین و باکیفیت‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است.

لیونل مسی جانشین ام‌باپه می‌شود
کد خبر: 460555
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ۰۸:۱۴:۱۹

اعتمادآنلاین| باشگاه پاری سن ژرمن با توجه به احتمال زیاد جدایی ام‌باپه قصد دارد که با لیونل مسی برای جایگزینی او وارد مذاکره شود. کیلیان ام‌باپه از بهترین و باکیفیت‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است.

این بازیکن 22 ساله از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و مدت‌ها است که مورد توجه رئال مدرید قرار دارد.

علاقه این بازیکن به حضور در رئال باعث شده است تا سخت مورد توجه کهکشانی‌ها قرار گیرد. او قرارداد خود را تمدید نکرده است و به نظر می‌رسد که پاری سن ژرمن چاره ای جز فروش او ندارد.

اظهارات اخیر ام‌باپه و لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن باعث شده است تا بحث جدایی این بازیکن جدی شود.

ام‌باپه در جدیدترین اظهار نظر خود گفت: از هواداران پاری سن ژرمن تشکر می‌کنم. من برای همیشه خود را مدیون آن‌ها می‌دانم. از باشگاه هم که فرصت هم‌بازی شدن با ستاره‌های بزرگ را به من داد تشکر می‌کنم. من خواستار تمدید کوتاه مدت نیستم. به‌زودی تصمیم نهایی را می‌گیرم.

و اما لئوناردو هم درباره تمایل احتمالی ام‌باپه و نیمار به جدایی گفت: ما هیچ بازیکنی را وادار به ماندن نمی‌کنیم.

کانال پلاس در ادامه گزارش خود نوشت: این اظهارات به خوبی نشان می‌دهد که ام‌باپه برای جدایی سیگنال می‌فرستد.

شبکه تلیفوت هم علاقه ام‌باپه به جدایی از پاری سن ژرمن را تایید کرد.

رسانه‌های فرانسوی در ادامه اعلام کردند که در صورت جدایی ام‌باپه، لیونل مسی جدی‌ترین و اصلی‌ترین گزینه برای جایگزینی او خواهد بود و سران پاری سن ژرمن مذاکرات خود را با این بازیکن آغاز خواهند کرد.

پیش از این نیمار اعلام کرد که دوست دارد با مسی هم‌بازی شود. به نظر می‌رسد که باتوجه به غیر ممکن بود بازگشت نیمار به بارسلونا، این مسی خواهد بود که راهی پارک دو فرانس شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها