«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا | معدنچیان چینی گرفتار در عمق زمین سفارش تُرشی دادند

رسانه‌های چینی خبر دادند کارگران معدنچی که از یک هفته پیش در عمق یکی از معادن استخراج طلا گرفتار شده بودند و به تدریج در حال خارج شدن هستند، در دوره محبوس بودن از امدادرسانان درخواست کردند تا برایشان ترشی بفرستند.

دور دنیا | معدنچیان چینی گرفتار در عمق زمین سفارش تُرشی دادند
کد خبر: 460575
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رسانه‌های چینی خبر دادند کارگران معدنچی که از یک هفته پیش در عمق یکی از معادن استخراج طلا گرفتار شده بودند و به تدریج در حال خارج شدن هستند، در دوره محبوس بودن از امدادرسانان درخواست کردند تا برایشان تُرشی بفرستند.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه چینی «خلق» در سایت خود نوشت: وقتی نیروهای امدادی موفق شدند تلفنی را از طریق شکافی که ایجاد شده بود به آنها برسانند، این درخواست را مطرح کردند.

این معدنچیان که در دالان شماره 6 معدن گرفتار شده بودند درخواست غذا و ترشی کردند در حالی که شهردار منطقه تاکید کرد روزانه 2 بار مواد غذایی و آشامیدنی به همراه دارو برای افراد گرفتار در معدن فرستاده می‌شود.

گفتنی است بر اثر انفجار این معدن که روز 10 ژانویه رخ داد بیش از 20 معدنچی محبوس شدند؛ سلامت 10 معدنچی در یکی از دالان‌های معدن تایید شد، و همچنین مشخص شد یک معدنچی دیگر نیز در دالان مجاور زنده است، اما از 10 معدنچی دیگر خبری در دست نیست.

معدنچیان خواهان نوعی غذا به نام «کونجی» شدند که ظاهراً با ترشی و فلفل فراوان خورده می‌شود و یکی از غذاهای رایج در منطقه شمال شرقی چین است.

شایان ذکر است کار خروج این معدنچیان از بامداد روز یکشنبه آغاز و امدادگران موفق شده‌اند اولین نفرات را از عمق زمین نجات دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها