سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح:

رزمایش‌های اخیر موجب دلگرمی مردم و ناامیدی دشمنان شد / اقتدار امروز نیروهای مسلح مدیون دفاع مقدس است

سرلشکر باقری گفت: اقدامات فوق‌العاده‌ای در رزمایش‌های اخیر صورت گرفت که موجب دلگرمی مردم و ناامیدی دشمنان شد.

رزمایش‌های اخیر موجب دلگرمی مردم و ناامیدی دشمنان شد / اقتدار امروز نیروهای مسلح مدیون دفاع مقدس است
کد خبر: 460813
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۱۰:۰۷:۲۱

اعتمادآنلاین| سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در نهمین جلسه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که صبح امروز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به رزمایش‌های اخیر نیرو‌های مسلح اظهار کرد: در طول دو ماه گذشته، جمهوری اسلامی ایران با تهدیداتی مواجه شد که طی آن رئیس‌جمهور بی‌خرد آمریکا تهدیداتی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح کرد.

وی ادامه داد: فرد بی‌سوادی که امکان هرگونه اقدامی از سوی او می‌رفت در همان زمان به ظاهر قدرت‌نمایی‌ها و تلاش‌هایی را انجام داد که لازم بود تا نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران آمادگی‌های خود را در مقابل به نمایش بگذارند و به‌حمدلله در یک مدت فشرده 15 روزه نیرو‌های مسلح با اقتدار 10 رزمایش را در سراسر کشور برگزار کردند که بسیاری از آن‌ها با پیشنهاد و داوطلبی خود این نیرو‌ها بود.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه اقدامات فوق‌العاده‌ای در این رزمایش‌ها صورت گرفت که برخی از این اقدامات برای نخستین بار انجام می‌شد، افزود: این رزمایش‌ها در واقع قدرت و آمادگی جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح را به جهان و دشمنان نشان داد و موجب دلگرمی ملت ایران و یأس دشمنان شد.

سرلشکر باقری تصریح کرد: دشمن چندین بار در خلال برگزاری این رزمایش‌ها از طرق مختلف اعلام کرد که قصد هیچ‌گونه تهاجمی ندارد، اقداماتش صرفاً دفاعی است و نگران اقدامات هم‌پیمانان جمهوری اسلامی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی بوده است.

وی گفت: به هر صورت این آمادگی‌ها کاملاً ضرورت دارد و باید تداوم داشته باشد؛ ما از دفاع مقدس آموختیم که چنانچه هدف ما سربلندی و عزت کشور است، باید همواره آماده و قدرتمند باشیم و این توانمندی‌ها را به دشمنان نشان دهیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: قطعاً حرکت توفنده انقلاب اسلامی و جستجو و تلاش برای دستیابی به آرمان‌های این نظام الهی در کمال آرامش و امنیت ادامه پیدا می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها