کد خبر: 460837
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۱۲:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

گتوزو در آستانه اخراج؛ رافا بنیتز گزینه جانشینی

روزنامه‌های ورزشی اروپا در بیست و پنجمین روز از ماه ژانویه نگاهی داشته‌اند به رقابت‌های باشگاهی در این قاره؛ روزنامه‌های اسپانیایی به پیروزی اتلتیکو مادرید و بارسلونا در لالیگا پرداخته‌اند و روزنامه‌های ایتالیا هم به استقبال دربی میلان رفته و خبر از اخراج گتوزو از ناپولی داده‌اند.

گتوزو در آستانه اخراج؛ رافا بنیتز گزینه جانشینی
کد خبر: 460837
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۶ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه‌های ورزشی اروپا در بیست و پنجمین روز از ماه ژانویه نگاهی داشته‌اند به رقابت‌های باشگاهی در این قاره؛ روزنامه‌های اسپانیایی به پیروزی اتلتیکو مادرید و بارسلونا در لالیگا پرداخته‌اند و روزنامه‌های ایتالیا هم به استقبال دربی میلان رفته‌اند. رسانه‌های انگلیس هم دیدار شب گذشته منچستریونایتد و لیورپول را به صفحه اول خودشان آوردند، دیداری که حساس‌ترین بازی هفته در قاره سبز بود. هرچند دیدار این 2 تیم در لیگ برتر با تساوی به پایان رسیده بود، اما رقابت آنها در جام حذفی انگلیس جذاب و پُرگل بود. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به روزنامه‌های ورزشی اروپا.

****

روزنامه مترو در صفحه ورزشی‌اش عکسی از برونو فرناندز هافبک پرتغالی منچستریونایتد منتشر کرده است و نوشته: «او متوقف نمی‌شود»؛ تیتری که اشاره به درخشش ادامه‌دار این بازیکن پرتغالی در لیگ جزیره دارد. او شب گذشته گل پیروزی‌بخش تیمش برابر لیورپول را به ثمر رساند تا منچستریونایتد راهی مرجله بعد رقابت‌های جام جذفی انگلیس شود. این روزنامه در ادامه نگاهی هم داشته به تیم ملی کریکت انگلیس و نوشته: «روت، شگفت‌انگیز به ما آموزش می‌دهد». درخشش جو روت به همراه تیم ملی انگلیس در رقابت‌های جهانی کریکت باعث شده کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس هم از او تمجید کند و او را بهترین بازیکن تاریخ کریکت بریتانیا بنامد.

1

روزنامه میرور، چاپ انگلیس، در صفحه اول خود عکسی از شادی بازیکن پرتغالی منچستریونایتد را به چاپ رسانده است و نوشته: «دیوانه»؛ این تیتر هم به درخشش برونو فرناندز در بازی شب گذشته یونایتد برابر لیورپول اشاره دارد. این روزنانه نوشته: «برونو یک ضربه آزاد مهارنشدنی زد تا بعد از نیمکت‌نشینی یک نکته را به سولسشایر اثبات کند.»

1

روزنامه دیلی‌اکسپرس هم عکسی از برونو فرناندز را در صفحه اول خود منتشر کرده است و نوشته: «ممنون برونو». این روزنامه در ادامه نقل قولی از اوله گنار سولسشایر مربی یونایتد منتشر کرده است: «من می‌دانستم که فرناندز از روی ضربه ایستکاهی گلزنی می‌کند چراکه او تمام طول هفته روی ضربات ایستگاهی تمرین کرده است.»

1

روزنامه کوریره دلو اسپورت، چاپ ایتالیا، در صفحه اولش خبر از احتمال اخراج جنارو گتوزو از سرمربیگری ناپولی داده و نوشته: «رافا بنیتز، گتوزو را تهدید می‌کند»؛ این تیتر به احتمال حضور بنیتز در ناپولی اشاره می‌کند. گتوزو و تیمش این روزها نتایج خوبی در ایتالیا کسب نمی‌کنند و به همین خاطر است که مدیران ناپولی به فکر تغییر در کادر فنی این تیم افتاده‌اند. این روزنامه نوشته، بعد از درخشش دوباره یوونتوس در ایتالیا و روشن شدن موتور پیروزی‌های آتالانتا و لاتزیو در سری A، ناپولی شرایط سختی پیدا کرده است. بعد از شکست سه بر یک ناپولی برابر هالاس ورونا، مدیران این تیم امیدوارند تا گتوزو از سمتش استعفا کند؛ اتفاقی که تقریباً ناممکن است. بنابراین «اورلیو ده لاورنتیس» مالک ناپولی چاره‌ای جز اخراج این مربی پیش رو نداشته است. ناپولی اکنون در رده ششم جدول سری A ایتالیا قرار دارد و سایه لاتزیو را هم پشت سر خودش احساس می‌کند.

کوریره در ادامه نوشته: رافا بنیتز گزینه اصلی ناپولی برای جانشینی گتوزو است. این مربی اسپانیایی که در لیگ چین حضور داشت، به دلیل نگرانی از شیوع دوباره ویروس کرونا در این کشور از هدایت دالیان چین استعفا کرد و حالا یک مربی آزاد است. کوریره معتقد است که این مربی بهترین گزینه برای ناپولی به شمار می‌رود. حالا باید منتظر ماند و دید این مربی جانشین گتوزو می‌شود یا خیر.

کوریره در گزارشی دیگر به پیروزی لاتزیو برابر ساسولو پرداخته و تیتر زده: «میلینکوویچ و ایموبیله حکم بازگشت لاتزیو را امضا کردند»؛ تیتری که اشاره به درخشش این 2 بازیکن در سری A دارد.

کوریره البته در خبری دیگر عکسی از سر تراشیده زلاتان را منتشر کرده است و نوشته، آیا این عکسی ویرایش‌‌شده است یا واقعاً زلاتان موهای خود را تراشیده؟ زلاتان شب گذشته عکسی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که نشان می‌دهد تمام موهایش را تراشیده است.

1

1

روزنامه گازتا دلو اسپورت عکسی از کونته مربی اینتر و ماریو مانژوکیچ مهاجم جدید میلان را منتشر کرده است و نوشته: «دربی تلخ». این تیتر گویای باخت میلان و اینتر در بازی‌هایشان قبل از برگزاری دربی شهر میلان است.

گازتا عکسی از وستون مک‌کنی، مهاجم جوان یوونتوس، را هم منتشر کرده و از گلزنی این بازیکن برابر بولونیا صحبت کرده است.

1

روزنامه توتو اسپورت نیز عکسی از شادی گل وستون مک‌کنی منتشر کرده و نوشته: «جادوگر». در واقع در این تیتر شادی مک‌کنی به یکی از حرکت‌های جادویی در فیلم هری پاتر تشبیه شده است؛ شادی گل بازیکن آمریکایی یوونتوس شباهت زیادی به حرکت چوب جادوگری هری پاتر دارد.

1

روزنامه مارکا عکسی از شادی گل لوییس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید را در صفحه اولش منتشر کرده و نوشته: «خوشحالی در روز تولد»؛ سوارز در روز تولدش برای اتلتیکو گلزنی کرد و همین موضوع هم سوژه اصلی روزنامه‌های چاپ مادرید شده است. این روزنامه در گزارشی نوشته، شاگردان سیمئونه هدف‌شان را در لالیگا دنبال می‌کنند و هیچ چیز هم مانع آنها نمی‌شود. مارکا نوشته، هرچند اتلتیکو در ابتدای بازی از والنسا عقب افتاد، اما این موضوع باعث نشد آنها تمرکز خود را از دست بدهند و در ادامه با درخشش سوارز توانستند پیروز این میدان شوند.

مارکا البته در ادامه نگاهی هم داشته به درخشش دی یونگ و پیروزی بارسلونا برابر الچه.

1

روزنامه as اسپانیا نیز عکسی از لوئیس سوارز را در صفحه اول به چاپ رسانده و به قهرمانی اتلتیکو در نیم‌فصل پرداخته است. این روزنامه نوشته، اتلتیکو می‌تواند با 50 امتیاز قهرمان نیم‌فصل شود. و در ادامه آورده، اتلتیکو صدرنشین مقتدر لالیگاست و می‌تواند با همین روند یک قهرانی تاریخی در لالیگا به ثبت برساند.

1

دیگر روزنامه اسپانیایی، موندو، عکسی از گلزنی فرانکی دی یونگ هافبک هلندی بارسلونا منتشر کرده و نوشته: «دی یونگ، رهبر». این بازیکن جوان هلندی این روزها عصای دست کومان شده است و شب گذشته هم توانست با گلزنی برابر الچه پایه‌گذار پیروزی 2 بر صفر بارسلونا شود.

1

و در آخر، در فرانسه روزنامه اکیپ عکسی از شادی بازیکنان لیون منتشر کرده است و به پیروزی پرگل این تیم برابر سنت اتین پرداخته و تیتر زده است: «مجازات». لیون با این پیروزی 43 امتیازی شد و در رده سوم لیگ یک فرانسه ایستاد. سنت اتین هم با 19 امتیاز رده شانزدهم جدول رده‌بندی لیگ فرانسه را به خود اختصاص داده است.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها