کد خبر: 461082
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۷ ۱۲:۰۵:۲۷
| |

شهردار لاهیجان:

شهر لاهیجان آماده استقبال از دهه مبارک فجر

یوسف قیامتیون شهردار لاهیجان از آمادگی این شهر برای استقبال از دهه مبارک فجر خبرداد و گفت: همزمان با تشکیل ستاد دهه مبارک فجر، مسئولیت کارگروه فضاسازی و تزیینات محیط شهری این ستاد بر عهده شهرداری گذاشته شد و معاونت خدمات شهری، امور شهر، تأسیسات و اداره ارتباطات از ابتدای بهمن ماه فعالیت خود را برای زیباسازی و تزیین شهر لاهیجان آغاز کردند.

شهر لاهیجان آماده استقبال از دهه مبارک  فجر
کد خبر: 461082
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۷ ۱۲:۰۵:۲۷

اعتمادآنلاین| یوسف قیامتیون شهردار لاهیجان از آمادگی این شهر برای استقبال از دهه مبارک فجر خبرداد و گفت: همزمان با تشکیل ستاد دهه مبارک فجر، مسئولیت کارگروه فضاسازی و تزیینات محیط شهری این ستاد بر عهده شهرداری گذاشته شد و معاونت خدمات شهری، امور شهر، تأسیسات و اداره ارتباطات از ابتدای بهمن ماه فعالیت خود را برای زیباسازی و تزیین شهر لاهیجان آغاز کردند.


وی با بیان اینکه شهرداری لاهیجان با تدارکات لازم و تلاش شبانه روزی در پی بهترین فضاسازی سطح شهر در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است گفت: امسال تمام میادین، بلوارها و خیابانهای سطح شهر لاهیجان آذین بندی و چراغانی شده و هدف ما ایجاد بهترین شرایط برای برگزاری جشن های چهل و دومین سالگرد پیرورزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.


قیامتیون گفت: اجرای زنده گروه موزیک شهرداری در سطح شهر و نواختن آهنگ های خاطره انگیز پیروزی انقلاب و نور افشانی آسمان شهر لاهیجان در شب 22 بهمن و همکاری با کمیته های مختلف ستاد دهه فجر از دیگر برنامه های شهرداری لاهیجان در دهه فجر امسال خواهد بود.


وی اضافه کرد: برای هرچه مردمی تر شدن برنامه های دهه فجر از شهروندان و هیات امنای مساجد محلات شهر لاهیجان هم برای مشارکت در تزیین محلات دعوت می کنیم.

لاهیجان

منبع: اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها